petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet kuslarim kutudan cikmiyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bLaDexs tarafından 16 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. bLaDexs
    Çevrimdışı

    bLaDexs Guest

    S.a arkadaşlar 3 sorum olucak .erkek muhabbet kuşumu 6 ay önce aldım disi yi ise 5 ay önce yaklaşık 8-9 ayliklar yani . Erkek kafesteyken elime konuyor elime alincada hafif ısıriyor ama disi korkuyor kaçıyor elime aldigimda ısırmiyor sebebi nedir ? Uzerimize konmuyorlar erkegi ayırıp odamda goturuyorum anca oyle konuyor egitemezmiyim 2sini ? Son olarak büyük soru. Kuslarim sabah kafesi açıyorum evde sabit yüksek yere konuyorlar akşam kafese koyuyorum kutudan çıkmiyorlar 2 haftadır böyleler nezaman ciftlesirler ?
     
  2. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Henüz daha erken çiftleşmelerine, sabırlı olun onlara zaman tanıyın, alışırlar onun güvenini kazanmanız gerekli ilkönce...
     
    #2 Emrehan DİLEKÇİ, 16 Şubat 2015
    Son düzenleme: 16 Şubat 2015
  3. bLaDexs
    Çevrimdışı

    bLaDexs Guest

    Erkek de sorun yokta kız sıkıntılı biraz korksa elime aldigimda isirmasi gerekmiyormu ? İlk geldiğinde çok fena ısıriyordu
     
  4. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Sabredin size tam alışmamış alışması gerekli...
     
  5. bLaDexs
    Çevrimdışı

    bLaDexs Guest

    Tamam Sağol hocam
     
  6. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Herşeyin ilacı sabır. Sabredersen, bakımlarını iyi yaparsan kafesten salmazsan yavru alırsın.
     
  7. bLaDexs
    Çevrimdışı

    bLaDexs Guest

    Kafesten salmiyim yani tamamdır :)
     
  8. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Henüz erken salabilirsin... İlerleyen zamanlarda olabildiğince azalt arada çıkar onlar için iyi lacaktır ama çok değil... :)
     
  9. bLaDexs
    Çevrimdışı

    bLaDexs Guest

    Fotoları bunlar kızgın mi ben pek anlamiyorum

    [​IMG][​IMG]
     
  10. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Ortamlarına buşekilde müdahale dışarı salma yakalama gibi müdahale ile şahsen zor yavru alırsınız .
     
  11. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Evet kızışmışlar ama hazır olmayabilirler sabret zamanla olur her şey... :)
     
  12. bLaDexs
    Çevrimdışı

    bLaDexs Guest

    Anladim hocam babam saliyor sürekli uyarmama rağmen ... ayarlicam artık bi şekilde

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:23 -->-> Daha önceki mesaj 16:23 --

    Saol bilgiler için :)
     
  13. ugur67
    Çevrimdışı

    ugur67 Member

    Katılım:
    28 Ocak 2015
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    0
    Bende büyük bir sabirla yavru bekliyorum her turlu ihtiyaçlarını karsilamama ragmen uretemeyici olarak tavsiyem kafeste olan oyuncak ve aynalari kaldirman yanlis gormediysem ayna var ilgilerini birbirlerine versinler
     
  14. R.MANTARCI
    Çevrimdışı

    R.MANTARCI New Member

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğenileri:
    0
    Fazla rahatsız etme hayırlısı olsun
     
  15. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Bu şekilde ciftlesmeleri güç ayrıca bu zamandan sonra konusmazlar aynaya çıkarın yem su dışında rahatsız etmeyin inşaallah yavru alırsınız
     
  16. bLaDexs
    Çevrimdışı

    bLaDexs Guest

    Tamamdır dediklerinizi dikkate alicam çok sağolun.
     

Sayfayı Paylaş