muhabbet kuşlarına maydanoz ve nane vermek

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve umut aktaş tarafından 10 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş Profesyonel

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    erkek ve dişi muhabbet kuşumvar bazi arkadaşlarin maydonoz ve nane verdiklerini duydum zarari varmidir ve yararı nedir öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. ngeen
    Çevrimdışı

    ngeen Guest

    Kardeşim ben ara ara maydanoz veriyorum ve çok az veriyorum ishal olmasın diye zaten maydanoz dışında hiç bişeyi yemiyo benim mubiş :) ve benim mubiş maydanoz için deli divane oluyor aşırı seviyor.
     
  3. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Bedirhan KARAKOÇ Profesyonel

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Konya
    nane yararlı fakat maydanoz çok küçük parçalar haline getirilmediğinde kuşun kursağına yapışıyor ve kuş ölüyor o yüzden tehlikeli
     
  4. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş Profesyonel

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    sizce versemmi maydonoz ama riskli ya
     
  5. ngeen
    Çevrimdışı

    ngeen Guest

    benim mubiş maydanozun sap kısımlarını yiyo sadece :) gagasıyla lime lime yapıyo yiyo sıkıntı olacağını zannetmiyorum
     
  6. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş Profesyonel

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    peki dier arkadaşlarında yorumlarını görelim ona göre davranayım
     
  7. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    hocam nane her derde deva bılıyorsunuz :D maydanoz vermeyın bencede bende duydum kursaga yapıstıgını maydanoz vermeyın o yuzden nanenın sap kısmını yıyor :)
     
  8. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş Profesyonel

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0
    peki teşekkürler
     
  9. Semiha Feyza BAYYURT
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Şubat 2013
    Mesajlar:
    653
    Beğenileri:
    17
    Yer:
    Ankara
  10. Deren Görkem YETİKER
    Çevrimdışı

    maydonoz kuşlar için zehir niteliğindedir diye okumuştum bir pet sayfasında.. o yüzden hiç vermem.. halk arasında da maydonoz verme kuş konuşmaz derler. o yüzden bence vermeyin..
     
  11. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Marul verebilirsin guzelce yikayip kuruladiktan sonra hem cok severler hem yararli
     
  12. ascoliath
    Çevrimdışı

    ascoliath Guest

    Maydanozun sadece sap kısımlarını soğuk ve ıslak olmamak kaydı ile küçük bütün papağan cinslerine verebilirsiniz. Buna cennet sevda ve sultan papağanları da dahil. Maydanozda A vitamini olduğundan dolayı çok yararlıdır. Zaten muhabbet kuşlarının da en çabuk yemeye alıştığı sebze maydanozdur. Günde iki sap verseniz yeter.

    Mesela şöyle bir karışım muhabbetler için iyi olabilir. 3 günde bir yemin yanında verirseniz bir zaman sonra alışır ve yemeye başlar...
    Yarım dal ıspanak + bir dal maydanoz + yarım tere + yarım roka + üstüne de dere otu serpin biraz ohhh miss. Kuş buna çalışsın zaten sonrasında suyuna vitamin koymanıza gerek de kalmaz. :) umarım bilgiler işinize yarar...
     
  13. umut aktaş
    Çevrimdışı

    umut aktaş Profesyonel

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    433
    Beğenileri:
    0

Sayfayı Paylaş