petshop

                   

Muhabbet kuşlarınız kaç aylıkken konuştu ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ramazan AYDOĞAN tarafından 14 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Ramazan AYDOĞAN
    Çevrimdışı

    Ramazan AYDOĞAN New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    0
    muhabbet kuşu besleyenler genellikle yavruyken alıp kendilerine alıştırıp konuşturmaya çalışırlar.

    Beslediginiz muhabbet kuşlarınız kaç aylıkken konuştu yada konuşturdugunuz kuşlara nasıl bir egitim uyguladınız..
    özellikle konuşturma işlemini dişi kuşlarda başaranlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim
    yorumlarınızı bekliyorum...
     
  2. proHayvNseveR
    Çevrimdışı

    konusturmak alıtırmak istiosanız tam olarak kendinize 1 ile 4 ay arasında bir kus iyi olur onu konusturmak istiyosanız tek yapmanız gereken onunla ilgilenmek ona bolca ne söylemesini istiyosanız tekrarlamak bu işlemi kafesteyken yapabilirsiniz eldeykende etkili olur dişi kusu alıstırmak zor herkez öle dio kus besleyenlerden 4 aydan sonra rahatca konusmaya baslar
     
  3. Ramazan AYDOĞAN
    Çevrimdışı

    Ramazan AYDOĞAN New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    0

    2.5 aylık bi dişi kuş besliyorum sabah aksam ilgileniyorum 1aydır bizde daha tık yok :)
     
  4. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Benim kuş 4 aylıkken konuşmaya başlamıştı. İlk kelimesi Paşa'ydı. Sürpriz olmuştu aslında. Konuşması için özel bir çaba göstermemiştim. İsmini söylerken öğrenmiş:)
     
  5. Ramazan AYDOĞAN
    Çevrimdışı

    Ramazan AYDOĞAN New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    0
    benim düşüncemi dogrulayan bi durum bu çünkü bazı kuşlar hiç ilgilenilmedigi halde sırf sagdan soldan kaptıgı kelimeleri tkrarlayıp konusabiliyoken benm aldıgım muhabbet kuşunada sürekli ilgi gösterip her dk konusmama ragmen tek kelime çıkarabilmiş değil

    okdar emek verip ilgilenip konusturmaya çalışıpda sonunda beceremedigimi görmek de var üzücü bi durum... .(
     
  6. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Zaten muhabbet kuşlarının hepsi konuşacak diye bir kaide yok. Biraz da şans işi var..
     
  7. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Herşey dediğim gibi sahibinde bitiyor.
     
  8. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Kuşta yetenek olmadıktan sonra sahibi ne yaparsa yapsın konuşturamaz..
     
  9. dramixfurkan
    Çevrimdışı

    5 Buçuk aylıkken.
     
  10. Ramazan AYDOĞAN
    Çevrimdışı

    Ramazan AYDOĞAN New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    0
    bugun salonda uyuyodm kuşda yandaki masada duruyo kafesinde. biyerden vıcık gucuk diye degisik sesler geliyo saga baktım sola baktım aranıyom nerde gelıyo bu ses dye ki kuşdan gelme ihtimalini hiç düşünmüyorum daha yavru dıye. en son baktım kuş kendi kendine konusuyo degisik sesler çıkarıyo bazen sinirleniyo kelimeyi çıkaramıyo üç dört defa cakırdıyo bagırıyo kendine :) daha 2.5 aylık dişi bakalım 5 aylıga kdar yolu var ölmek var dönmek yok konusturursam videoları paylasırım zaten marifetli mavis gibi :)
     
  11. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    hadi gözünüz aydın.inşallah konuşur
     
  12. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    4,5 aylıkken ilk kelimesini net söylemeye başlamıştı.
     
  13. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    yavruyken alınan kusların konusturulması daha kolay. konusturma işlemine gelince karsısında kelimeri tekrar ederek söylerseniz bir süre sonra size eşlik edecektir zaten.
     
  14. Ramazan AYDOĞAN
    Çevrimdışı

    Ramazan AYDOĞAN New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    0
    boynunu yukarı aşağı sallıyo bu kelimeyi çıkarmaya çalıştıgından mı ? yoksa kendi kendine oyun mu yapıyo
     
  15. Leydi kuş
    Çevrimdışı

    aynısını öterken benimkide yapıyr.
     
  16. Mehmet Gündoğdu
    Çevrimdışı

    aldığımda yaklaşık 1 aylıktı 1 ayda kendime alıştırdım konuşmaya başladı 2 aylıkken yani..
     
  17. Leydi kuş
    Çevrimdışı

    gece uyurken üstüne örtü örtüyorsan sabah örtüyü kaldırmadan bi 10 dk filan konuş onunla .
     
  18. Ramazan AYDOĞAN
    Çevrimdışı

    Ramazan AYDOĞAN New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    0
    ötme sesinin dışında degişik ses çıkartmaya çalışıyo çıkaramayınca bagırıyo kendine :)


    2aylık bi kuşu konuşturmak baya güç çünkü kime sorsam hep 4-5 aydan itibaren konusuyo diyo demekki kuş baya iyiymiş 2 aylıkken konusabilecek kadar

    bunuda deneyecegim... benim yaptıgım işlem şu kuşla konusurken parmagımın üzerine alıyorum sonra yavaşca konusuyorum dinlerse zaten hiç bi yere kıpırdamadan heykel gibi duruyo dudaklarımı takip ediyo. birincisi bu ikinciside karanlık bi odaya kafesi götürüyorum bi 20 dk orta sesle konusuyorum dikkatini dagıtacak hiç bişey olmadıgı ıcın dınledıgını dusunerekden bunu yapıyorum
     
  19. Melih Yavas
    Çevrimdışı

    Melih Yavas New Member
    Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    0
    2 Aylıkken aldık.3 Aylıkken ilk kelimesini öğrendi.Şu an 6 kelime söylüyor.Yeşil klasik yerli kuş.Öğrettiğimiz zaman günlük 1 kelime öğreniyor.Yeteneğe bağlı
     
  20. Ramazan AYDOĞAN
    Çevrimdışı

    Ramazan AYDOĞAN New Member
    Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    0
    ilk kelimesini çıkardıktan sonra farklı bi kelimeyi 1 günde ögrenebiliyolar önemli olan ilk kelimeyi söyletebilmek bakalım ugrasıyoruz ama sürekli uyuyo yavru oldugu için
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. Muhabbet kusu kac aylikken konusur

    ,
  2. muhabbet kuşları kaç aylıkken konuşur

    ,
  3. muhabbet kuşları ne zaman konuşmaya başlar

    ,
  4. muhabbet kuşları kaç yaşında konuşur,
  5. muhabbet kuşları ne kadar sürede konuşur,
  6. muhapbet kusu kacayda konusur,
  7. muhabbet kuşu kaç aylıkken yaşında konuşur,
  8. Muhabbet kuşları kaç aylık konuşur,
  9. muhabbet kuşları kaç yaşında konuşmaya baßlar,
  10. jenga muhabbet kuşları kaç aylıkken konuşur