petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet Kuşu Oyuncak Ve Konum nasıl olmalı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Simay Yetiş tarafından 22 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Simay Yetiş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    343
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar elimde bu tarz kafes var Kuşu hangi konumu koymalıyım tünekde nere olcak??? alta mı üste mi


    Oyuncakdakı amaç kendime alıştırmak



    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:06 -->-> Daha önceki mesaj 20:05 --

    En dibe yakında kuyruk duvarda duruyor yani sıkışıyor
     
  2. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    0
    Bu kafes çok küçük. Tünekleri de koyduktan sonra anaca tüneğe yakın küçük bir oyjncak koyabilirsiniz.
     
  3. ferit oğuz
    Çevrimdışı

    Resimdeki kafesin dünekleri gibi olabilir kafesi 2myada 1bucuk m lik bi yüksekliğe istedigin şekil koya bilirsin
     
  4. Bünyamin Altay
    Çevrimdışı

    Bünyamin Altay Well-Known Member

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2.578
    Beğenileri:
    62
    Iki tunek ten birini çıkar. Diğerini ortala boylamasina
    böylece daha rahat olur kus, yaşam alanı kalır.
     
  5. Simay Yetiş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    343
    Beğenileri:
    0

    ARkadaşlar böyle şmdi bakın


    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Bünyamin Altay
    Çevrimdışı

    Bünyamin Altay Well-Known Member

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2.578
    Beğenileri:
    62
    Evet böyle daha iyi oldu.
    Güle güle besleyin.
     
  7. Simay Yetiş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    343
    Beğenileri:
    0

    teşşekür ederim sağolun
     
  8. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    0
    Daha iyi. Tünekleri tahta olsun. Bir iki de oruncağı olsun. Bi tanesi en azından kemirebileceği bişey olsun.
     
  9. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Maşaallah güzel olmuş tüneği de tahta yapın ayrıca gaga taşı ve kalamar göremedim takarsanız iyi olur keyifli hobiler
     

Sayfayı Paylaş