petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet kusu sesi dinletsem

Konusu 'Muhabbet Kuşu Üretimi' forumundadır ve umut asal tarafından 1 Ekim 2016 başlatılmıştır.

  1. umut asal
    Çevrimdışı

    umut asal Active Member

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    33
    Arkadaşlar bi ciftim var ve hep kavga ediyolardı ve artık kavga etmeyı bırakıp 2 sıde uyuyo günün her saati uyuyolar kuş sesi dinlettimi canlaniyolar erkek kus deliriyo dişiyi sıkıstırıyo kur yapiyo ve arastırdım kadarı ile dişi kuşum kızısmamıs bi düzen yapip kuslara muhabbet kusu sesi dinletsem hergün kendi ortamlarındaymıs gibi sabah 12 den aksam 6 ya kadar mesela hic durmadan dinletsem ztn boyle 1 hafta dinletsem biseyler olur gibi bide dişi kus kızısmamıs erkeki istemiyo bu sesleri dinledimi kızısırmı erkek kus deliriyo kus sesi duydumu hemen kur yapmaya başliyo 20 dk da dişi kusa 3-4 kere kur yaptı delirdi ama dişi kus zorla yapiyo gibi bu sesleri dinletsem sabah 12 den 6 ya kadar bişey olurmu kuslara saglıklı olurmu strese girerlermi
     
  2. Ahmed Demir
    Çevrimdışı

    Ahmed Demir Active Member

    Katılım:
    25 Şubat 2016
    Mesajlar:
    951
    Beğenileri:
    205
    Sürü psikolojisi herzaman ise yarar lakin dinletmeyle olacagini hic sanmiyorum siz deneyin yinede varsa imkaniniz bir kac cift daha alin atin salmaya izleyin es tutan yumurtlayan muhakkak olacaktir
     
  3. umut asal
    Çevrimdışı

    umut asal Active Member

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    33
    Sadece bu kuşlarım var baska kuş şuan alamam ama bu sesleri acıp dinlettirebilirim zararı olmazsa kuslara dinletiricem bi denicem eher faydası olursa size söylicem deniyen olur illaki fakat bi sorum var bu sesleri dinlettimi dişi kuş kızısırmı ve kuşlara bi zararı olurmu kuşları yorarmı sabah 12 den aksam 6 ya kadar dinletirim sıkıntı olurmu yoksa biraz daha süreyi kısaltimi mesela 12 den 3 e kadarda olur ama zararı olmazsa 6 ya kadar dinletirim zararı olurmu
     
  4. Cem Açıkgöz
    Çevrimdışı

    Cem Açıkgöz Active Member

    Katılım:
    1 Haziran 2016
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    138
    Bir sıkıntı olmaz. Üretim yapanların avantajıda budur zaten. Cok fazla kus oldugunda birbirlerinin sesiyle dahada hareketleniyor kuslar. Sizin gibi 1 cift besleyenler bu taktigi uygular zaten. Gerci bazilari buna ihtiyac duymadanda yavru alabilir. Ama benim onerim şu olabilir. Eger tek ciftiniz varsa fazla aceleci olmayin. Gercekten cok zor
     
  5. umut asal
    Çevrimdışı

    umut asal Active Member

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    33
    ya kuşlar adam akılı eş bile tutmadı dişi gaga atiyo dişiyi kızıstırmak için nekton e-s alcam ztn bide bu sesi dinleticem bi kızıssın erkeke yüz versin dinletmem sesi bu sesler kusu kızıstırmak için faydalı deilse dinletmicem
     
  6. Ahmed Demir
    Çevrimdışı

    Ahmed Demir Active Member

    Katılım:
    25 Şubat 2016
    Mesajlar:
    951
    Beğenileri:
    205
    Sizin kusunuz kiziskin genc bir disi hazir lakin erkeğe yüz vermiyor sizin erkegi kizistirmaniz lazim baskin olsun disi boyun eğsin kabullensin erkegi
     
  7. umut asal
    Çevrimdışı

    umut asal Active Member

    Katılım:
    13 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    33
    Dişi kızıskinsa erkekde kus sesi duydumu deliriyo kuş sesi şart oldu bence yarın bi ayar cekim kuşlara dinletim bakalim ne olcak
     

Sayfayı Paylaş