petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet Kuşu Yavrularının Günlük Gelişimi [ VİDEO ]

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve muhabbetkusu tarafından 29 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Muhabbet kuşlarınının günlük gelişimleri hakkında daha önce burada yer alan konumuzda resimli ve yazılı olarak açıklamada bulunmuştuk. Bu sefer işi biraz daha ileriye taşıyıp videolu anlatım olarak sizlere sunmak istedim umarım herkes için faydalı olur :) Ayrıca izlemesi çok zevkli :eek:

    [YOUTUBE]PftWgy8dMZ4[/YOUTUBE]
     
  2. Mehmet GÜNEY
    Çevrimdışı

    Teşekkürler paylaşım için kardeşim iyice heveslendiriyosunuz beni varya :)
     
  3. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Rica ederim abi.. Amacım bu zaten sen ve senin gibi yeni başlayanları heveslendirmek ve yavru alana kadar pes ettirmemek :)
     
  4. Mehmet GÜNEY
    Çevrimdışı

    etmicem ben yavru alıp kendi yapvularımı beslicem inşallah :)
     
  5. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Yavru alıp kendi yavrularını besle büyüt onlarında yavrusunu al onlarıda besle büyüt abi :) Zaten yakındır seninde üretici olarak aramızda yer alman :D
     
  6. Mehmet GÜNEY
    Çevrimdışı

    2 çift var 10 çift daha yaptıkmı kendi evime gecene kadar yeter ondan sonra bi oda kapatırız tamamdır :D
     
  7. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Bide bakmışsın ki eve denetime gelmişler eve mühür vurmuşlar abi :D
     
  8. Mehmet GÜNEY
    Çevrimdışı

    hahahah catı arasına saklarım ben onları bulamazlar bide ses yalıtımı yaptırırım terasa tamamdır sesi falan cıkmaz anlamazlar :D
     
  9. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    tam gaz hobiye devam :) benim mubişler daha yavrularını yeme düşürmeden 3. yumurtayı yapmışlar :) ne ara o yumurtaları yaptı anlamadım ama temizlik yaparken farkettim bizim kuşlarında maşşallah ı var valla..Allah herkeze nasip etsin o duyguyu..
     
  10. Mehmet GÜNEY
    Çevrimdışı

    inşallah ustam inşallah valla iyice ilgilenmeye başladım bakalım ne olacak :)
     
  11. Yasin ŞENTÜRK
    Çevrimdışı

    Yasin ŞENTÜRK New Member

    Katılım:
    29 Ocak 2013
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    0
    insan izledikçe iyice hevesleniyo ya bakalım bi taneyle başladık bu gidişle üretime dahi geçeriz..
     
  12. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Yasin bey direk yavrudan çift yapın..hem onların büyüdüklerini gün gün heyecanla takip edersiniz hemde 9 10 aylık olduklarında onlarında yavrularını görmüş olursunuz..çok güzel bi duygudur tavsiye ederim :)
     
  13. Atila BAŞARAN
    Çevrimdışı

  14. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    MaşAllah ya :) insan duygulanmıyor değil :)
     
  15. sabbani
    Çevrimdışı

    sabbani New Member

    Katılım:
    19 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    inanılmaz bi video, Allah yardımcın olsun abicim, müthiş bi iş valla
     
  16. mclyucel
    Çevrimdışı

    mclyucel Guest

    İlk yumurtamı bugün aldım ben.Sanırım gün arayla 3,4 yumurta daha gelir değil mi?Peki çıkan yavruları ben sizin gibi ayırmalımıyım?Ayrı bir kafes şart mı?Anne bakar mı?
     
  17. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Hey maşallah :)
     
  18. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    +++++++++++++
     
  19. mclyucel
    Çevrimdışı

    mclyucel Guest

    Arkadaşlar küçük bir soru sormuştum :)
     
  20. onurbozan
    Çevrimdışı

    onurbozan Guest

    Bende cifti alali 2 gun oldu daha yem bile yemediler isim uzun gibi gorunuyor :):)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş