petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet kusu yumurtluyor ama yatmiyo uzerine.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve t0101 tarafından 6 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. t0101
    Çevrimdışı

    t0101 Guest

    Yumurtalikdan disarda yatiyor.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Bu tür davranışlar büyük ihtimal ile stresten olur.Yumurtladıktan sonra yuvalığa kuş içerdeyken bakarsanız bunu yapar.
    Ek olarak ilk kuluçkada,yer değişiminde vs. bunu yapar.
     
  3. t0101
    Çevrimdışı

    t0101 Guest

    Yapmam gereken ne dir

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. mehmetdurdabak
    Çevrimdışı

    mehmetdurdabak New Member

    Katılım:
    19 Aralık 2013
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    0
    yumurtayı yuvalığa bırak ama elini yıka sigara kokusu felan olmasın yatması lazım benimde basıma gelmişti ben öyle yaptım
     
  5. t0101
    Çevrimdışı

    t0101 Guest

    Oglen yumurtladi ama suan hala uzerine yatmadi yumurtada tutarmi ki

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:40 -->-> Daha önceki mesaj 20:37 --

    Bide kus hala kendini toplayamadi kuyrugu indiriyor kaldiriyor.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. İbrahim AKSU
    Çevrimdışı

    İbrahim AKSU New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2013
    Mesajlar:
    567
    Beğenileri:
    0
    Kaç yumurtası varki yatmıyor diyorsunuz, ayrıca kuyruk indirip kaldırması yumurta döneminde oluyor poposunda şişlik varmı
     
  7. t0101
    Çevrimdışı

    t0101 Guest

    Oglen yumurtladi en son 3 yumurta oldu yatmiyo disarda kuyruk indirip kalkiyo

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. İbrahim AKSU
    Çevrimdışı

    İbrahim AKSU New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2013
    Mesajlar:
    567
    Beğenileri:
    0
    Kuş stres olmuş olabilir arkadaşların dediği gibi, biraz kendi haline bırakın o ne istiyorsa onu yapacak sonuçta, kuyruk indirip kaldırması yumurta döneminde olur
     
  9. Ahmet Tan
    Çevrimdışı

    Ahmet Tan New Member

    Katılım:
    6 Haziran 2014
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    0
    arkadasim acele etme zamana birak o yatacak zaten bir kusun tam anlamiyla yumurtaya yatmasi demek 3 gunden itibaren olur strese sokma zaten hayan streste
     
  10. t0101
    Çevrimdışı

    t0101 Guest

    Yumurtada bozulma olmaz demi bek rahatsizda etmiyorum

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. İbrahim AKSU
    Çevrimdışı

    İbrahim AKSU New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2013
    Mesajlar:
    567
    Beğenileri:
    0
    Yatmazsa bozulma olur yumurtada ama yapacak bişey yok bekleyip göreceksiniz artık
     
  12. t0101
    Çevrimdışı

    t0101 Guest

    Kac gun yatmazsa bozulur

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. İbrahim AKSU
    Çevrimdışı

    İbrahim AKSU New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2013
    Mesajlar:
    567
    Beğenileri:
    0
    o durum değişebilir tamamen ortamın sıcaklığına bağlı, bu mevsimlerde bir güne bozulur bence
     
  14. t0101
    Çevrimdışı

    t0101 Guest

    Gitti o zaman bizim yumurtalar baska bahara kaldi 20 bekleyecek yani

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş