petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet kuşum görmüyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve wmsnickers tarafından 28 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. wmsnickers
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar merhaba çok ciddi ve üzücü bir durumla karşı karşıyayım; geçen salı günü yeni doğan muhabbet kuşu aldım erkek yeşil renkte ve bu 2-3 gündür kuşun kör olduğunu anlamaya başladım sürekli biryerlere çarpıyor elimle hareket yapıyorum algılamıyor, ışık tutuyorum gözüne simsiyah sizce geçici bir körlükmüdür ? yada ne yapmayalım vicdanım elvermiyor bırakmaya ama diğer türlü düşündüğümdede çok sıkıntılı bir durum ortaya çıkıyor şuan uçamıyor ama büyüyünce oraya buraya çarpacak yere düşecek o zaman daha kötü olacak sizce ne yapmayalım lütfen yardım edin çok kötü durumdayım :(
     
  2. Aziz SARI
    Çevrimdışı

    Aziz SARI Guest

    Merak etmeyin , kör olan kuşlar sadece uçamazlar onun dışında tüm aktiviteleri yapabilirler . Kafesindeki yemliklerle fazla oynamayın ve bir süre elinizle yemliğe götürün kuşu. Daha sonra kendisi alışacaktır zaten . Suluğuda aynı şekilde buldurun kendisine . Bir de dişi mi erkek mi kuş . Eğer dişi ise yanına bir erkek daha alın onlar anlaşırsa yem sorunu da kalmaz. Ben kör olan kuşu kafesin içinde tellerde tur atarken gördüm bir üretici de , direkt kendi başına yemliğe gidiyor suluğa gidiyor ayrıca da yanında ki dişisi ile normal yemleşiyordu. Onun içinde fazla üzülmeye gerek yok , aldığınız kişi size bu olayı söyledi mi . Kör olduğunu yani . Eğer söylemediyse gidin adama bana bunun yanına eşte vericeksin bedava deyin. Ayıp , yazık günah ya .
     
  3. Mehmet BORUCU
    Çevrimdışı

    Gecmis olsun acil şifalar
     
  4. sarpkale
    Çevrimdışı

    sarpkale New Member

    Katılım:
    22 Nisan 2014
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    0
    Geçmiş olsun. Umarım bir an evvel düzelir.
     
  5. wmsnickers
    Çevrimdışı


    hocam mubişim erkek ama söylemedi alırken kör olduğunu sanırım oda bilmiyordu tam olarak emin değilim yemi suyu falan kendisi içebilir daha uçamadığı için yere çok küçük bi kapta su ve yem koyuyorum o şekilde besleniyor
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu tek gözü görmüyor

    ,
  2. muhabbet kuşu neden kö

    ,
  3. muhabbet kuşu gözleri görmüyor