Muhabbet kuşum hastamı??!!

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Ebruozz tarafından 10 Kasım 2018 23:05 başlatılmıştır.

  1. Ebruozz
    Çevrimdışı

    Ebruozz Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    Cumartesi
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kedi
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Arkadaşlar benm 3 yaşında dişi kuşum var. Arkadaşım birkaç hafta ilgilenmem için 4-5aylık yavrusunu bana getirdi şuan iki hafta oldu yavru kuş gayet hareketliydi benm dişi kuşumla iyi anlaşıyorlar oynuyorlardı, dün akşam yavru kuş bi anda halsizleşti sürekli kabarıyor uyumaya çalışıyor yem yiyor su içiyor dışkısı sert değil çok sıvıda değil. Garip bi şekilde 30saniyede bir silkeleniyor. Özellikle kafasını ve kanadını titreme gibi bir anda silkeliyor ve bnu istemsizce yapıyor geceleride yaptığı için uyuyamıyor sanırım o yuzden halsiz düştü uyurken birden silkelenip uyanıyor. Kuşların hastalıklarından azda olsa anlarım ama bu hareketi ve halsizliğini anlayamadım. Yarın veterinere götürücem sizlerdende bilgi almak istiyorum.?
     
  2. Hayvansever03
    Çevrimdışı

    Hayvansever03 Profesyonel

    Katılım:
    2 Kasım 2017
    Mesajlar:
    5.735
    Beğenileri:
    1.108
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Kuşun ve dışkısının fotoğrafını ekler misiniz?
     
  3. Ebruozz
    Çevrimdışı

    Ebruozz Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    Cumartesi
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kedi
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Dışardayım telefnmda videosu var ama yükleyemiyorum eve geçince çekip atarım hemen.
     
  4. Ebruozz
    Çevrimdışı

    Ebruozz Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    Cumartesi
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kedi
    Kuş sayısı:
    2 tane
  5. Hayvansever03
    Çevrimdışı

    Hayvansever03 Profesyonel

    Katılım:
    2 Kasım 2017
    Mesajlar:
    5.735
    Beğenileri:
    1.108
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Dışkıları normal buldum isterseniz vitamin olması açısından suluktaki tam dolu sularına iki üç damla limon damlatın. Tze meyve sebze vermeyi unutmayın.
     
  6. Ebruozz
    Çevrimdışı

    Ebruozz Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    Cumartesi
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kedi
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Dediğiniz gibi herşeyi normal görünüyor vesürekli silkelenmesine anlam veremedim kendiside rahatsz durumdan sebebini anlayamıyorm.
     
  7. Ebruozz
    Çevrimdışı

    Ebruozz Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    Cumartesi
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kedi
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Vitamin veriyordum iki gündür. Şimdi limonlu su veriyim dediğinz gibi. Teşekkür ederm. Birde vitaminleri açıldıktan ne kadr süre içinde kullanabiliyoruz skt haricinde?
     
  8. Hayvansever03
    Çevrimdışı

    Hayvansever03 Profesyonel

    Katılım:
    2 Kasım 2017
    Mesajlar:
    5.735
    Beğenileri:
    1.108
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Silkelenmesi normal aslında yine de isterseniz banyoluk takın içine ılık su doldurun. Banyo yapsın, rahatlar. Vitamin veriyorsanız limonlu suya da gerek yok. Sürekli vitamin de vermeyin haftada iki üç kere ideal. Vitaminin prospektüsünde buna dair bilgi yazar aslında baktınız mı?
     
  9. Ebruozz
    Çevrimdışı

    Ebruozz Bakıp Çıkıcam

    Katılım:
    Cumartesi
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kedi
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Baktım araştırdım o konuda bi bilgi bulamadım sadece skt bilgilendirmesi var. Silkelenme aşırı derecede o yüzden tedirgin oldum bi hastalıkmı acaba diye birde halsizlikle birlikte başlayınca.
     
  10. Hayvansever03
    Çevrimdışı

    Hayvansever03 Profesyonel

    Katılım:
    2 Kasım 2017
    Mesajlar:
    5.735
    Beğenileri:
    1.108
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    1 tane
    Yarın zaten teyit amaçlı veterinere götürecekmişsiniz. Bizleri de bilgilendirirsiniz. Görünürde bir sorun yok gibi görünüyor.
     

Sayfayı Paylaş