muhabbet kuşum ( türkü) hakkında yorum

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve serkankara tarafından 3 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. serkankara
    Gizli

    Arkadaşlar daaha dün geldi bana ne dşünüyosunuz yaş cins ırk sizce nedir ve kafesin içinde parmagıma geldi bugun ne önerirsiniz biraz hareketsiz ama yem falan yemiyo sanırım yeni gelmesinden dolayı bu[​IMG][​IMG]
     
  2. Mehmet GÜLER
    Çevrimdışı

    Mehmet GÜLER Profesyonel

    Katılım:
    13 Ocak 2014
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Yozgat
    erkek ve yerli gibi.ama yinede ustalarında yorumlarını almak lazım..
     
  3. yerli erkek 1.5-2 aylık falan
     
  4. serkankara
    Gizli

    2 gün olmasına ragmen kafeste parmagıma geliyo ve kendini sevdiriyo hiç kaçmıyo bu çabuk alışacagına bi işaretmidir yoksa hiç hareket etmemesi bi sorun dogururmu
     
  5. Sinan ÇELİK
    Gizli

    Yerli erkek çok güzel bir kuş tüyleri çok güzel maşallah 2 aylık civarı daldarı koyun kafese yavrular sever
     
  6. doğrudur ele yatkın bir kuş olmasına işaret
     
  7. Sinan ÇELİK
    Gizli

    Kaçmaması ve kendini sevdirmesi güzel baya bir küçük olmasının avantajı kolay alışacağına işarettir ;) bu arada nerden katılıyorsunuz ?
     
  8. serkankara
    Gizli

    teşekkür ederim istanbulda oturuyorum ancak sakaryadayım üniversite hayatı :) daldarı derken anlayamadım agaç dalı mı demek istediniz
     
  9. muhabbet kuşu yeminin dalda olanını ekin kazığı gibi dalı olur etrafında yemleri olur
     
  10. serkankara
    Gizli

    petshoplarda varmıdır ki öyle bişe
     
  11. evet oralardan alabilirsin
     
  12. serkankara
    Gizli

    teşekkürler
     
  13. Sinan ÇELİK
    Gizli

    Kırmızı daldarı olursa daha iyi olur 2 çeşit var
     
  14. serkankara
    Gizli

    dikkate alacagım saolun
     
  15. ngeen
    Gizli

    ngeen Guest

    Benimkide öyleydi ilk gün hiç yem yemedi sonraki 3 gün hiç hareket etmedi ötmedi bile sonraki günler yavaş yavaş elime alıştırdım şimdi yerinde durmuyor kafesin kapağına kafa atıyo çıkmak için :)
     
  16. serkankara
    Gizli

    bunları duyduguma sevindim kafesin içinde seviyorum kaçmıyo ama hareket etmeyişi ve yem yemeyişi beni endişelendiriyordu :)
     
  17. ngeen
    Gizli

    ngeen Guest

    Kesinlikle endişelenme emin ol bi kaç güne yeni yerine alışır, kafesin yerini sakın değiştirme ve kuşu avcuna felan almaya çalışma güvenini kaybedersin.

    Birde senin kuşun gagasıyla kendini kaşıyıp silkelenme yapıyomu ?
     
  18. serkankara
    Gizli

    yok hayır yapmıyor neden ki
     
  19. ngeen
    Gizli

    ngeen Guest

    benim kuş bu aralar çok sık kaşınıyor acaba parazitmi var yoksa yavru olduğundan tüy değişimi/çıkarma veya tüylerinimi düzeltiyor diye çelişkilerdeyim o açıdan sordum.
     
  20. serkankara
    Gizli

    anladım benimkinde öyle bişe yok şu an için
     

Sayfayı Paylaş