petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Muhabbet Kuşuma Bir şey oldu acil yardım !!!

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Canser Sağlam tarafından 12 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    Dün öğlen saatlerinden beri sürekli uykluyo , tam ishal olmasada sıvıya yakın tuvaletini yapıyo ve tüylerini kabartıyo , dışarıya cıkardım kafesten ucuyo falan tekrar kafesine gelip içeri giriyo üzerime koyuyorum aynı şekilde biraz gezinip uyukluyo ?:confused::confused:
     
  2. Furkan Yahya ÖZMEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    Vitamin takviyesi yap ıshal olmadan tüyler sürekli kabarik mı
     
  3. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    sadece durduğu zaman ve ayaklarıda soğuk :(
     
  4. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    resim paylaşsan iyi olur
     
  5. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
  6. psipsi23
    Çevrimdışı

    psipsi23 Member

    Katılım:
    11 Kasım 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    0
    Kuşunuz ishale çeviriyo olabilir.Bunu tetikliyen şey ise yumurta sebze v.s bunları veriyosanız vermeyi kesin sadece yem verin düzelir.Yemine 1 yada yarım cay kasıgı kuş kumuda karıstırırsanız iyi olur.
     
  7. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    aspur verin yem verin meyve vitamin vermeyin eğer geçmezse ilaca başlayın
     
  8. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    meyve sebze vermiyorum zaten yumurta vs de vermedim coktandır tesekkürler cevaplarınız için :)
     
  9. zeynep beril
    Çevrimdışı

    zeynep beril New Member

    Katılım:
    18 Ocak 2015
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    0
    Patatesi haşlayıp verebilirsin suyunada çay kaşığının ucuyla kahve koy ben öyle yapıyorum..patatesi yemese suyu içmek zorunda inş..iyileşir kuşunuz
     
  10. okanunal06
    Çevrimdışı

    okanunal06 New Member

    Katılım:
    20 Ocak 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    benim kuşumda aynı sizinki gibi iyice kötüleşti veterinere götürdüm anlamadı petshopta bi arkadaşa gösterdim ilaç verdi suyuna 75 cc karıştırdım iyileşmesse kuruluk diye bi hastalığa çevirir dedi eşinden ayırdım inşallah düzelir ben elimden geleni yaptım gerisi ALLAH a kalmış
     
  11. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    O kus üsütmus ya da cereyan da kalmis sicak tutun agzina 1 damla bal damlatin. Birde aspirin varsa suyla eritip sabah aksam 2 ser damla verin
     
  12. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler Mustafa Büyük Bey
     
  13. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Kusunuzu sıcakta tutun ve kanarya yemi verin geçmiş olsun
     
  14. Canser Sağlam
    Çevrimdışı

    Canser Sağlam New Member

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    Boncuk sizlere ömür arkadaşlar :,(
     

Sayfayı Paylaş