petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

muhabbet kuşumun eşi öldü

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve h4s4n45200 tarafından 28 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. h4s4n45200
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar söylediğim gibi dişi olan öldü ilk sorum neden ölmüş olabiliranlatıyım hemen son 3 günü

    Kuşum 1 2 gün kabarıktı böyle daha snra pazartesi sabahı kafese bi baktım yumurta çok mutlu oldum sonra ellemedim akşam kuş yuvadaydı tam yatarken bakıyım dedim yuvayı bi açtım ölüydü kuş neden oldu acaba ishal falan değilfi sağlıklıydı sadece soğuk odada duruyollardı 10 15 derece falan yani soğukluk

    Erkek kuşu ne yapmalıyım eş almalımıyım eş kabul edermi
     
  2. Burak Ayaz
    Çevrimdışı

    Burak Ayaz Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    0
    Kabarma genelde soğuk aldıgı zaman oluyor yumurtlama döneminde ölüm ile karşılasabiliyoruz 2 hafta önce ben yuvada kaybettim dişiyi erkegin yanına eş aldım suanda bir problem yok.
     
  3. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Geçmiş olsun hocam eş alırsanız iyi olur lakin yeni eşin yumurtaları kırma olasılığı olabilir .....
     
  4. h4s4n45200
    Çevrimdışı

    Erkeğin benim aldığım kuşu beğenmeme ihtimali varmı
     
  5. Cambaz
    Çevrimdışı

    Cambaz Guest

    Beğenmeyebilir. Siz dişi alın sürekli kavga ederlerse değiştirin, zaten dişi kaçar veya erkeğe vurur ilk başlarda sorun değil ilk başları, ama sürekli kavga ediyolarsa değiştirin
     
  6. h4s4n45200
    Çevrimdışı

    Tamam ozaman teşekkürler yorumlarınız için
     
  7. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Beğenmez bence bide yeni geldiği gibi oturmaz kırar kendi yumurtası olmadığı için erkeklede anlaşamaz işler zor yani geçmiş olsun.
     

Sayfayı Paylaş