petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ne biçim bir dişi bu ya

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Naim Boysan tarafından 6 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    bendeki dişi hiç çiftleşmek istemiyor ne yaptıysam olmuyor bıktım ya,bende 3 senedir var ama tık yok anlamadım deeğiştirsemmi nappsam
     
  2. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
  3. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    [​IMG]
    kuşum bu o ıslaklık banyo yaptıgından
     
    #3 Naim Boysan, 6 Şubat 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 6 Şubat 2015
  4. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Rengide guzelmis ama yaşı geçmiş :) yeni alacağınız çiftinize muhabbet kuşu sesi dinletin . bu kusun yumurtlamama sebebi sadece kendisinden değil sizden de kaynaklanıyor. Bende çiftimden yumurta alamıyodum isyan etmiştim sonra kuşlarim kaçti , çok sonra öğrendim kuşlar için uygun ortami saglayamadigimi , yani herşeyi kuşlara baglamayin suç bizdede.
     
  5. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    yeni alıcağınız çiftinize derken değiştiriyimmi dişiyi erkek daha yeni kızışmışda ondan
     
  6. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
  7. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    neyse ya kalsın değiştirmiyim artık bakarsın belki dişiye bişeyler olur çiftleşir
     
  8. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    bencede kalsın zaten 4 yaşına falan gelmiş kuş yumurtlasada zorluk çeker yumurta falan tıkanır kuş için zor olur yani besleyin besleyebildiğiniz kadar sonra kuş alırsınız başka :) ama çok tatlı
     
  9. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    Artik aynen hayirlisi ya ciftlesir falan iyi olur.olmadi bizim komsununkiyle olur :D,oyledir tatlidir prenses :D
     
  10. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Ne tatlısı ustam canavar gibi bakıyo bu ya :D
     
  11. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    Ahahahahaha ah bide ciftlesse puşt :D
     
  12. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Veli ustam kuşa yazık olur diye Besle diyo ben sahibine yazık olur diye değiştir diyorum :)
     
  13. Hakan Gungor
    Çevrimdışı

    Hakan Gungor New Member

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    0
    Cok tatli masallah... Ne zamandir erkek var yaninda? Erkek kur yapinca hic karsilik vermiyor mu?
     
  14. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    Vermiyo 3 haftadir beraberleer
     
  15. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Sabredin bakalım hazır değillerse hemen eş tutmayabilirler :) Muhammed abinin dediği gibi psikopat gibi bakıyor bu... :D
     
  16. Naim Boysan
    Çevrimdışı

    Ahahaa ara veerdim kuslara zaten bahara kadar
     

Sayfayı Paylaş