petshop

                   

ne bulsa kemiriyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Denizci tarafından 22 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Denizci
    Gizli

    Denizci Guest

    merhaba arkadaşlar. yaklaşık bir hafta önce aldığım bir buçuk iki aylık erkek bir mubişim var. kafeste ne bulsa kemirir oldu. mürekkep balığı kemiğini kemiriyor tünekleri kemiriyor suluğu, kafes demirlerini, mandalla kafese tutturduğum meyveleri ve mandalı, kafese bağlı nazar boncuğunun ipini şimdi de inmiş aşağıya tülünü kemirmeye başladı. yahu belki evham yapıyor diyeceksiniz ama tecrübem olmadığı için sormak istedim bir zararı olur mu bunların hayvana sizce?
     
  2. Sevtap DERİN
    Gizli

    Ne kadar kemirgenmiş yahu. :) Gaga taşı falan var mı? İyotlu mineral blok koyabilirsin. Belki mineral eksikliğinden dolayı yapıyordur. Ayrıca kafesin telleri boyalı ve boyaları sökerek kemiriyorsa gayet zararlıdır. Şu tülleri kemirmesi de kötü iplerini yutup dilini dolayabilir. (Benim civcivim vardı bir zamanlar böyle bir şey gelmişti de başıma.)
     
  3. Denizci
    Gizli

    Denizci Guest

    mürekkep balığı kemiği var gaga taşı kullanmıyorum. bu iyotlu mineral bloğu petshoplardan bulabilir miyim peki? tülü de çıkartayım bari.
     
  4. Sevtap DERİN
    Gizli

    Bulursun tabii tülü çıkartma bak şey yap o kenarlıkları var ya onları katla. Mürekkep balığı kemiği gayet iyi, gaga taşı olmasa da olur.
     
  5. Denizci
    Gizli

    Denizci Guest

    ha evet o uçlarda ki dikişli yerleri kemiriyor zaten iplikleri söküyor. katlayayım onları.
    teşekkürler :)
     

Sayfayı Paylaş