petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Ne zaman çiftleşirler ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ataberk59100 tarafından 16 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Ataberk59100
    Çevrimdışı

    Ataberk59100 New Member

    Katılım:
    16 Mart 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Merhaba arkadaşlar 7 yaşında muhabbet kuşum var erkek biraz geç oldu ama ona bir eş aldık.Eşi kızışmış bir dişi sağlıklı geleli 5 - 6 ay oldu.Arkadaşlar kuşlarım birbirini kaşıyor.Durmadan birbirine yemek kusuyolar ve öpüşüyolar eş tutmuşmudur ?
    Yuvalarıda var dişi yuvaya giriyor.Yuvanın içinde gazete parçaları var.Herneyse bu kuşlar ne zaman çiftleşir erkek tüyde.Bide babam bahar gelsin çiftleşirler dedi.Yani tam olarak sizce ne zaman çiftleşirler. [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. Bünyamin Altay
    Çevrimdışı

    Bünyamin Altay Well-Known Member

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2.578
    Beğenileri:
    62
    Maşallah, erkek baya olgun olmuş.
    Ikiside kızgın durumda ama erkeğin yasi biraz fazla.
    Yuvaligin içine biraz Hamster talasi koyun, gazateden iyidir.
    Ikiside hazır olunca çiftleşme olur.
    Yumurta mamasi takviyesi yapın ,faydalı olur.
     
  3. Ataberk59100
    Çevrimdışı

    Ataberk59100 New Member

    Katılım:
    16 Mart 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Erkeğin yaşının fazla olması bir sorun çıkarırmı ?
     
  4. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Maşallah erkek gayet güzel bir painted Erkeğin sperm etkisi için mamaya E vitamini ekleyin,zaten anlaşıyor gibi görünüyorlar,Dişi kızışmış durumda inş güzel yavruları olur ama yaş itibari ile ne olur bilemem
     
  5. Ataberk59100
    Çevrimdışı

    Ataberk59100 New Member

    Katılım:
    16 Mart 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Cevaplarınız için teşekkürler bu arada yeni farkettim erkek kafes zeminindeki gazeteleri yuvaya koyuyor bu bir hazırlıkmı ?
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    O gazeteleri alın gazete zararlıdır 3 numaralı fotoğrafta hala bende is var demiş eğer rahatsız etmez İlginizi keserseniz inşaallah bir şeyler olur
     
  7. Ataberk59100
    Çevrimdışı

    Ataberk59100 New Member

    Katılım:
    16 Mart 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Yuva malzemesi ne tavsiye edersiniz ?
     
  8. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.131
    Beğenileri:
    228
    Hamster talasi çok iyi olur
     
  9. /kimya/
    Çevrimdışı

    /kimya/ Member

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    0
    kuşlarınız çok güzel maşallah. konunun dışında olacak ama bilen arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. fotoğraftaki kuşların gözlerinde ki beyazlar çok fazla yaşlandıkça mı bu kadar beyazlıyor yoksa çiftlerin birbirlerine kur yapması esnasında mı bu hale geliyor ?
     
  10. duman821
    Çevrimdışı

    duman821 New Member

    Katılım:
    9 Eylül 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    Yaşlandıkça da oluşurlar ama resim flaşlı çekim o yüzden bu kadar aşırı görünüyor.
     

Sayfayı Paylaş