1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

neden bu şekilde duruyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Emre Atıcı tarafından 1 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Emre Atıcı
    Gizli

    kuşum bazen başı öne düşmüş gibi duruyor. neden acaba bi fikri olan var mı? o şekildeyken fotoğrafını çekebilirsem onu da koyucam
     
  2. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    23
    Yer:
    bursa
    evet fotoğrafı görmeden bişey diyemeyiz
     
  3. Hürkan YILMAZ
    Gizli

    Bekliyoruz fotoğrafa göre belli olur.
     
  4. kartall82
    Gizli

    kartall82 Guest

    kuşunuz yeni bir ortama geldiyse yada kusunuzun yerini değiştirdiğinizde de ortama alışana kadar bası öne eğik uyukluyor yada rahatsızlığı da olabilir
     
  5. denizakdmr
    Gizli

    Sitres kaynaklı olma ihtimali çok yüksek.
     
  6. Emre Atıcı
    Gizli

    2 gündür oldu alalı arada bir başı öne düşük kambur gibi duruyor. fotoğrafını çeker çekmez atarım sağolun
     
  7. Serhat YÜKSEL
    Gizli

    Kafasinin ustunde ki bir seye bakiyo da olabilir :) isik yaniyosa o da ilgisini cekmistir.

    GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  8. general1034
    Çevrimdışı

    general1034 Profesyonel

    Katılım:
    27 Ocak 2014
    Mesajlar:
    206
    Beğenileri:
    0
    Tugay beyin dediği gibi yeni bi ortama geçince kambur duruyo. daha yeni yaşadım aldığım kuşta. 1 hafta ancak sürdü benimkisi
     
  9. Mana
    Gizli

    Mana Guest

    Benim aldığım 3 kuş bunu yaptı ilk günlerde, yeni ortamda olunca bunu yapıyorlar ama bikaç gün sonra alışıp bırakıyorlar bunu :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  10. cocomade
    Çevrimdışı

    cocomade Profesyonel

    Katılım:
    19 Ekim 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Ankara
    Eger ayni durustan bahsediyorsak benimki onu gun icerisinde ayaginin tekini kaldirip kendi kendine bicir bicir konusurken yapiyor bayagi sakin ve huzurlu duruyor ama.
     

Sayfayı Paylaş