neden ilerleme yok

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Elif Akyüz tarafından 22 Haziran 2016 başlatılmıştır.

  1. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    132
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Konya
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Köpek, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    Arkadaşlar yem kusmalar kaşımalar 2 aydır var ama ne zaman erkek dişinin üstüne gitse dişi kaçıyor. Ne zamanda dişi erkeğin üstüne gitse erkek kaçıyor. Gagalarına yumuşak vurdukları zaman bişey uok ama sert olduğu zaman direk kaçıyorlar. Erkek sürekli kur yapıyor kafasını aşağı yukarı oynatıyor dişiye yanaşıyor ama bi türlü ayak atmadı. Neden atmıyor arkadaşlar kuşta mı problem var 2 aydır böyleler
     
  2. levent b
    Çevrimdışı

    levent b Profesyonel

    Katılım:
    24 Ekim 2015
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    24
    Yer:
    türkiye
    Merhaba aynı anlattiginiz sıkıntı benim çiftlerde de mevcut. Herşey leri var olması gereken yem vitamin stressiz ortam vs . Kurlasmalari özellikle dişinin erkeğe ilgisi yem kusmasi hareketliliği oldukça fazla ama erkek de ayak atma bi hareket yok. 2. Çiftinde dişisi çok asabi erkek yanasinca basıyor gagayi kaçırıyor ama ara ara bunlarda kur yapıyorlar birbirlerine.
     
  3. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    132
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Konya
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Köpek, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    Ya böyle bakıp duruyorum erkek bi cesaret etse gerisi gelecek dişiye türlü türlü hareketler dişininde erkeğe ilgisi çok aynı şekilde yanından ayrılmaz ama erkek o hareketlere o ayağı atamıyor. Hadi o hareketleri yapmasada atmasa tamam diyeceğim daha hazır değiller ama kurlaşmaktan beni uyutmuyolar ya o sorun işte :)
     
  4. levent b
    Çevrimdışı

    levent b Profesyonel

    Katılım:
    24 Ekim 2015
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    24
    Yer:
    türkiye
    Yarım saattir onları izledim şimdi, ha oldu ha olacak derken elim boş odayı terk ediyorum dişinin biri çok kızgın diğer dişi de ceresi kahverengi ancak ilk ciftimin dişisi kadar istekli değil çok sinirli hemen vuruyor az birşey erkek yanına yaklaşsa
     
  5. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    132
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Konya
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Köpek, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    Valla aynen geçtim karşılarına bende 1 saattir izliyorum ha oldu ha olacak. Artık olsun yani bekle bekle canım çıktı. Ama sizinkiler kızgınmış gene bi umudunuz var ben bi de kızgınlaşmalarını bekliyorum daha. Allahtan erkek yuvaya yanaşmaya başladıda bana umut verdi yoksa çoktan kesmiştim umudumu
     
  6. levent b
    Çevrimdışı

    levent b Profesyonel

    Katılım:
    24 Ekim 2015
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    24
    Yer:
    türkiye
    Ben kaç defa umudumu kestim tekrar umutlarimi yeşerttim sayısını unuttum inanın bekliyorum sabırla vazgecmekde istemiyorum, inşallah mutlu sona ulascaz diye dua ediyorum siz de sabır gösterin Dedikleriniz güzel hareketler, olumlu gelişmeler..
     
  7. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Profesyonel

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    563
    Beğenileri:
    56
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Hatay/Dörtyol
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kanarya, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    8 ay boyunca çiftleştiremediğim çiftim ne hikmetse beni görmedikleri biryere alınca çiftleştiler.Şuanda 3.dönem kuluçkaları.Bence sıkıntı sizde :).
    İşin şakası.her kuş karakteri farklıdır.Bu evcillikle ve alışmayla alakalı.kiminin kuşu insan parmağında dahi eşleşirken kimininki sessiz insan olmayan ortamları tercih ediyorlar.Odasını değiştirin.Günde 2 kez kontrol edin.Sonuca ulaşacaksınız.Zaten bir defa yavru aldığınızda yanınızda dursalar dahi eşleşeceklerdir.İlk kuluçka önemli.
     
  8. Elif Akyüz
    Çevrimdışı

    Elif Akyüz Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    132
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    Konya
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Köpek, Kedi, Akvaryum, Diğer E. Hayvanlar
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    Dediğinize inanıyorum gerçekten 1 hafta önce aldım kendi odama salonda duruyorlardı. Zaten erkeğin dişiyle alakası ondan sonra başladı benimde kesilen umudum yerine geldi böylelikle inşallah güzel yavrular alırım amacım üretmek değil sadece görmek istiyorum bu güzelliklerin mürvetini :))
     
    Serdar Hasbal bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş