Neden sürekli ısırır

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve muhtarr tarafından 22 Nisan 2016 başlatılmıştır.

  1. muhtarr
    Çevrimdışı

    muhtarr Yeni Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Kusura bakmayın konuyu yanlış yere açmış olabilirim ama sürekli acıtacak şekilde dişliyor benimki beni nedendir acaba ele alışık olmasına rağmen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Furkan AYKAÇ
    Çevrimdışı

    Furkan AYKAÇ Aktif Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2016
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    Çorum, Trabzon
    Valla abicim kuş dediğin tepkisini ısırarak gösteriyor. Ama öncesinde sinyal vermesi lazım istemediğini kimi tiz bir sesle cırlar, kimi önce gagasıyla vurur eline, kimisi kitlenir bakar bi süre benim bildiğim sinyaller bunlar daha zorlarsanda kapar. ama sürekli ilk anda ısırması benim rastladığım bişey değil.
     
  3. muhtarr
    Çevrimdışı

    muhtarr Yeni Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Abi elime alıyorum parmağımda kuş bi başlıyor hilti gibi deliyo geçiyo tek durduğu an kafasını kaşıyınca onun dışında pert ediyor sürekli elimi dişi de değil erkek ben anlamadım


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. muhabbetciavukat
    Çevrimdışı

    muhabbetciavukat Profesyonel

    Katılım:
    28 Mart 2016
    Mesajlar:
    283
    Beğenileri:
    2
    Kus kac aylık su an tepkinizi ölçüyor alışkın olabilir ama tam anlamiyla guven saglanmamiş egitim kis,inda bir seyi yanlis yapmissiniz o elinizi issirirken tepkisiznkalirsaniz zamanla bunun gereksiz oldugunu anlayacaktir , kafasini kasirken kuşlar mayışır tabiri caizsse kendilerinden gecerler o an siz kasirken bu yuzden sizi gagalamiyor :)
     
  5. muhtarr
    Çevrimdışı

    muhtarr Yeni Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Aldığımda korkmuyordu burda bi üreticiden aldım en fazla iki aylık evet daha yeni aslında güven oturmadı


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Sher Locked
    Çevrimdışı

    Sher Locked Site Bağımlısı

    Katılım:
    14 Nisan 2016
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    4
    Yer:
    Muğla
    Aynı şekilde benimki de çok sert ısırıyor etimi kaldırıyor resmen. Dişi benimki. Alalı 1 aydan fazla oldu, 2,5-3 aylık civarı şuan. Elimi gösterdiğimde direk geliyor, üzerimde kafamda geziniyor, çok alıştı. Fakat yumuşak şeylere takıntısı var sanırım :) Elimin üzerindeyken koparacak gibi ısırıyor. Yüzüne hafif üflüyorum biraz durur gibi oluyo sonra aynı şekilde devam ediyor. Ben de tepkimi belli etmiyorum, elimi çekmiyorum öyle idare ediyoruz. İnşallah zamanla geçer bu alışkanlık. (Pek geçeceğe benzemiyor ama :)
     
  7. Gökhan Yücel
    Çevrimdışı

    Gökhan Yücel Aktif Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2015
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul / Güngören
    Dişiler genelde daha çok ısırıyor bunu gördüm
     
  8. muhtarr
    Çevrimdışı

    muhtarr Yeni Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Evet dişiler baya ısırıyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Sher Locked
    Çevrimdışı

    Sher Locked Site Bağımlısı

    Katılım:
    14 Nisan 2016
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    4
    Yer:
    Muğla
    Evet çok fena .. Baya baya yırtıcı kuş gibi yaramaz durmuyo hiç. Bıkmadı her yeri kemirmekten :)
     
  10. Berşan KENAR
    Çevrimdışı

    Berşan KENAR Profesyonel

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul/fatih
    benim dişi kuşum kanatana kadar ısırıyordu hatta forumda konu bile açmıştım en sonunda ısırdıgında hiç tepki vermedim dayandım artık bıraktı ısırmayı inşaALLAH seninkide bırakırartı tepki verme verdikçe daha çok ısıracaktır :)
     

Sayfayı Paylaş