petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

of ya bi bitmedi şu

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Rassien tarafından 1 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    kuşum yem yerken yiyo yiyo yem yemesinin sonlarına doğru yemlikte kusuyo ağzına yem getiriyo yiyo yemliğin kenarını falan kemiriyo ne zamandan beri yapıyo hatırlamıyorum önceden hiç böle şeyler yapmıyordu yem bayat mı diye yeni kapalı yem aldım taze taze ama yine yaptı anlamdım gitti ya of hiç sıkıntımız yok mesela dışkısı normal hareketli neşeli iştahlı sadece yem yerken dediğim gibi yapıyor kum da var yiyor kumunu ayrı kapta verdim of yardım edin neden sizce yarın video atmaya çalışıcam :confused::confused::confused: birde sadece yemlikte yapıyor mesela dışarıya çıkarıp elimde ya da çay tabağında yem versem yapmıyor düz yiyor o zaman of yaa kuşumun bi problem mi var inşallah sıkıntısı yoktur
     
    #1 Rassien, 1 Eylül 2014
    Son düzenleme: 1 Eylül 2014
  2. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    kusun problemlı o zaman veya kızıstı es ıstıyo :S
     
  3. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    öncelikle kuşun yaşı ne kadar
     
  4. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    5 aylık daha

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:42 -->-> Daha önceki mesaj 19:42 --

    inşallah eş istiyodur
     
  5. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    bence eş istior dışkıda hareketlerde bir proplem yoksa ayna varsa cıkarın yada eş alın
     
  6. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    ayna falan yok acaba yemliği eş gibi mi görüyor böyle kusmasının bi zararı olur mu
     
  7. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Benim kuşum 3 aylık yemliğine sürtünüyor.Yavru kuşlar kızışır mı?
     
  8. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    evet yemlige hep kusuyorsa onu görüyor ola bilir bi yemligi degiştirin amam eş alsanınz onunu için daha iyiy
     
  9. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    yavru kuşlar kızışmaz sadece eğer eş bellediyse kendisine o eşyayı sürtünüyor olabilir erginliğe ulaşınca kızışırlar

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:54 -->-> Daha önceki mesaj 19:53 --

    duruma göre bakıcam artık yemliği de değiştirince falan yaparsa eş alıcam artık
     
  10. Gizem TÜRKCAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    4
    Daha 3 gün oldu alalı ne çabuk eş belledi yemliğini anlamadım ilk başta sürtündüğü yemliği çıkardım şimdi ötekine sürtünüyor.
     
  11. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    bu kuşlar bi alem ya :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:05 -->-> Daha önceki mesaj 20:01 --
    [MENTION=6387]Levent ACAR[/MENTION]
    bakar mısın lütfen
     
    #11 Rassien, 1 Eylül 2014
    Son düzenleme: 1 Eylül 2014
  12. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
    Benim kuşlardan da kusanlar var, genelde kızıştıkları için yapıyorlar, eş istediklerinde..
    Merak edip te çok üzerinde durmadım, korkulacak bir durum değil.
     
  13. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    oh valla yüreğime serin sular serptiniz çok yaşayın zaten sadece yemliğe yapıyodu eş istiyo galiba yakında eş alırım artık çok ama çok teşekür ederim
     

Sayfayı Paylaş