Selamün Aleyküm forumdaşlar. Geçen ay yaşadığım bir olayı sizlere anlatmak istiyorum ki bu firmalardan alışveriş yapacak olanlar bir daha düşünsün derim.
Gittigidiyor sitesi aracılığı ile okyanus petshop mağazasından 1 kg mama aldım. Gelen mamanın son kullanma tarihi ocak ayında bitiyordu ve ben 1 çift beslediğim için bu süre içerisinde mamayı tüketmem mümkün değildi. Site üzerinden iade oluşturdum ve satıcı okyanus petshopa da durumu izah ettim. Daha ilk mesajdan 3 aylık sürenin bu tür ürünler için gayet yeterli bir süre olduğunu, son kullanma tarihini sorsaydım böyle bir durumun yaşanmayacağını vs. söyledi. Ben de kendilerine ürünün kullanım süresinin 12 ay olduğunu, 3 aylık süresi kalmış ürünü göndereceklerini düşünmediğimi, esas kendilerinin bu süreyi ilanda belirtmeleri gerektiğini söyledim.
Sonuç olarak satıcı üslubunu daha da sertleştirdi, ben de ona göre cevaplar verdim. Tartışma artık hakaret derecesine vardı. Benim çok bilmişlik yaptığımı, insan olmadığımı, üç kuruşluk ürün için bir sürü tantana yaptığımı söyledi ve 'çok konuşma faturayla birlikte gönder, iadesini yapayım' şeklinde bir üslupla ürünü iade etmemi istedi. Ayrıca kendisinin sitedeki en olumlu yorumlara sahip olduğunu, akıllı olmamı tembih etti. Telefonunu ver de sana kim olduğumu anlatayım tarzı tehditleri hiç saymıyorum bile... Kendisine bütün evcil hayvan forumlarında bu yaşananları anlatacağımı belirtmeme rağmen üslubunu hiç değiştirmedi.
Daha da vahim olanı, gittigidiyor sitesi yöneticilerine mesajla durumu bildirdim. Satıcının ettiği hakaretleri bir bir yazdım, ki zaten iade merkezinde bütün mesajlar ortada duruyor. Site yetkilileri topu birbirine attı, inceleyip geri dönüş yapacağız vs. dediler ama geri dönüş de olmadı. Bunun üzerine ben de şikayet sitelerinde durumu dile getirdim ama yine inceleyeceğiz vs. dediler ve başlarından savdılar açıkçası. Bu olaydan sonra bahsi geçen her iki siteden de alışveriş yapmıyorum. Müşteriye verdikleri değer ortada.
Hep mi şikayetlerimi yazacağım tabii ki hayır Bu olaydan sonra forumdaki memnuniyeti de dikkate alarak mybestpetshop'tan aynı mamayı sipariş ettim son kullanma tarihi ağustos 2016. Zaten olması gerektiği gibi ürün sayfasında son kullanma tarihini de belirtmişler. Bu siteden ilk alışverişimdi ve forumda bu sitenin boş yere övülmediğini anladım.
Gittigidiyor sitesi aracılığı ile okyanus petshop mağazasından 1 kg mama aldım. Gelen mamanın son kullanma tarihi ocak ayında bitiyordu ve ben 1 çift beslediğim için bu süre içerisinde mamayı tüketmem mümkün değildi. Site üzerinden iade oluşturdum ve satıcı okyanus petshopa da durumu izah ettim. Daha ilk mesajdan 3 aylık sürenin bu tür ürünler için gayet yeterli bir süre olduğunu, son kullanma tarihini sorsaydım böyle bir durumun yaşanmayacağını vs. söyledi. Ben de kendilerine ürünün kullanım süresinin 12 ay olduğunu, 3 aylık süresi kalmış ürünü göndereceklerini düşünmediğimi, esas kendilerinin bu süreyi ilanda belirtmeleri gerektiğini söyledim.
Sonuç olarak satıcı üslubunu daha da sertleştirdi, ben de ona göre cevaplar verdim. Tartışma artık hakaret derecesine vardı. Benim çok bilmişlik yaptığımı, insan olmadığımı, üç kuruşluk ürün için bir sürü tantana yaptığımı söyledi ve 'çok konuşma faturayla birlikte gönder, iadesini yapayım' şeklinde bir üslupla ürünü iade etmemi istedi. Ayrıca kendisinin sitedeki en olumlu yorumlara sahip olduğunu, akıllı olmamı tembih etti. Telefonunu ver de sana kim olduğumu anlatayım tarzı tehditleri hiç saymıyorum bile... Kendisine bütün evcil hayvan forumlarında bu yaşananları anlatacağımı belirtmeme rağmen üslubunu hiç değiştirmedi.
Daha da vahim olanı, gittigidiyor sitesi yöneticilerine mesajla durumu bildirdim. Satıcının ettiği hakaretleri bir bir yazdım, ki zaten iade merkezinde bütün mesajlar ortada duruyor. Site yetkilileri topu birbirine attı, inceleyip geri dönüş yapacağız vs. dediler ama geri dönüş de olmadı. Bunun üzerine ben de şikayet sitelerinde durumu dile getirdim ama yine inceleyeceğiz vs. dediler ve başlarından savdılar açıkçası. Bu olaydan sonra bahsi geçen her iki siteden de alışveriş yapmıyorum. Müşteriye verdikleri değer ortada.
Hep mi şikayetlerimi yazacağım tabii ki hayır Bu olaydan sonra forumdaki memnuniyeti de dikkate alarak mybestpetshop'tan aynı mamayı sipariş ettim son kullanma tarihi ağustos 2016. Zaten olması gerektiği gibi ürün sayfasında son kullanma tarihini de belirtmişler. Bu siteden ilk alışverişimdi ve forumda bu sitenin boş yere övülmediğini anladım.