petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Olmuyor yemiyor mamayı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Drn Selim tarafından 8 Ekim 2015 başlatılmıştır.

  1. Drn Selim
    Çevrimdışı

    Drn Selim New Member

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Verse laganin mamasi var meyveli mama nemli 1 çay kaşığı koyuyorum icinden yiyor gibibyapiyor atıyor ağzından nasil alisacak burda havuç yapin dediler yaptım havucunu ayıkladı mamaya ellemedi nasil olacak arkadaslar
     
  2. faruk gezer
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    0
    Tadina alistikca yiyecektir. Benimkilerde yemiyorlardi baya bi mamam bosa gitti ama yapmaya devam ettim simdi gayet guzel yiyorlar.
     
  3. Bersanreis
    Çevrimdışı

    Bersanreis New Member

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    0
    Kardes belki agIndan attigi kabukdur mamanin dikkat et

    SM-G313HY cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. Drn Selim
    Çevrimdışı

    Drn Selim New Member

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Yok kardesim kabuk degil iyice bakıyorum tanryi alıyor agzinda döndürüyor falan sonra atıyor yemiyor
     
  5. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    kuru mama kullanın versele laga meyvasının benım kuşlarda yemedi kuru olandan alın içine havuc rendeleyin
     
  6. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.774
    Beğenileri:
    72
  7. Poyraz KURT
    Çevrimdışı

    Poyraz KURT New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    0
    Keçi boynuzu tozu köyün çay kaşığın ucuyla benimkilerde yimiyodu şimdi saldiriyolar
     
  8. MehmetBehram
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    0
    Ayni mamadan bende kullaniorum ilk baslarda yemediler sora alistilar havucu ince rendeliorum...ama tek kusum vardi o hala alisamadi mesela sabir...
     
  9. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Kuru mama icerisine mutlaka havuc ve yumurta rendeleyin..Cok besleyici hale gelir mama..

    Siz mamayi yemese de kafeste bulundurun.Belirli bir zaman sonra mutlaka tadina bakip yiyecektir..Birde mamanin kivamini iyi dengelemelisiniz..Ne kuru ne de lapa lapa olmamalidir.
     
  10. alse
    Çevrimdışı

    alse Member
    Altın Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    9
    mama vermeden önce geceden yemlikleri çıkar sabah koy mamayı
     
  11. Drn Selim
    Çevrimdışı

    Drn Selim New Member

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Benimkide kuru gibi zaten verse laganin meyveli cok hafif nemli alışır Insallah napalim
     
  12. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    681
    Beğenileri:
    0
    Siteden muhammet çeliğin mamalarını tavsiye ederim onu deneyin.

    Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. muhabbet_kuşu755
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    296
    Beğenileri:
    0
    benim mama yemeleri için bir yöntemim var ve bu yöntem 20 muhabbet kuşunda işe yaradı
    1-kafesteki tüm tünekleri konma yerlerini çıkar
    2- mamayı çok küçük bir tabağa koy
    3- tabağı kafesin içine kafesin zeminine koy
    4-mecbur konacak yer olmadığı için tabağın kenarlarına konacaklar
    5-tabağın kenarına konduklarında mamanın kokusunu alıp yiyeceklerdir sonra tünekleri geri takabilirsin mamaya 3-4 saatten fazla kafeste bekletme
     
  14. polatserkan85
    Çevrimdışı

    polatserkan85 New Member

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    0
    Hocam bak şuan 10 gündür mama yemeyen kuşlarım dibini yalıyor yemliğin çatlayacaklar valla korkuyorum böyle bir mama yeme yok. Tarifini veriyim quik kuş mamasına havuç maydonoz dereotu rendeleyip karıştır üstüne çok hafif tarçın çubuklarından rendeleyip toz şeklinde üstünde gezdir 1 günde alışıp dibini yalıyorlar.bir gün beklesin yemleri filan çıkarmana gerek yok fazladan bir yemliğin varsa bu dediğimi ona koy ver dua edeceksin
     
  15. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Zamanla alışıcaltır.
     
  16. Drn Selim
    Çevrimdışı

    Drn Selim New Member

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Eyvallah kardeşim deneyecem bakalim musait olabilir sem tesekkurelr bilgiler için ama ben verse laganin mamaisni aldım meyveli nemli mama benimki
     
  17. polatserkan85
    Çevrimdışı

    polatserkan85 New Member

    Katılım:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    0
    Valla bence farketmez benimki de nemli zaten sen havuç dereotu maydonoz tarçın yap karıştır mamaya dene gör

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:42 -->-> Daha önceki mesaj 19:39 --

    Bende de aynı dert vardı daha dün denedim işte 1 gün durdu mama bugün akşam bi geldim dibini yalamışlar yere dökülenleri de yemişler biraz önce yine yaptım aynı mamayı verdim bak daha 1 saat olmadı dibinde az kaldı
     

Sayfayı Paylaş