petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ölüyor :'(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve cicikuş tarafından 16 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. cicikuş
    Çevrimdışı

    cicikuş Guest

    artık yapacak hiçbirşey kalmadı elimden geleni yaptım veterinere götürdüm ilaçlar aldım elimle yem yedirip su içirdim olmadı iyileşmedi. aldığımız petshop bizdede aynı salgın var dedi. öldü. artık ayakta duramıyor yan yatıyor ve çırpınıyor. can veriyor. onu bidaha göremiycem :'(
     
  2. Y.Emre Aydın
    Çevrimdışı

    :( :( acınızı paylaşıyoruz.
     
  3. cicikuş
    Çevrimdışı

    cicikuş Guest

    :( saolun. ya son bi umut var içimde aslında. hala nefes alıyo gözlerini açabiliyo. dün hiç su içmedi yem yemedi. zorla yedirmeye çalıştım ne yaptıysam yemedi. son kez bi denesemmi yem yedirmeyi...? :(
     
  4. Yücel YETİMOĞLU
    Çevrimdışı

    şırıngayla mama yedirmeyi denednz mi
     
  5. cicikuş
    Çevrimdışı

    cicikuş Guest

    açmıyor ki gagasını
     
  6. Yücel YETİMOĞLU
    Çevrimdışı

    elinzle açın mamayı biraz cıvık yapn yutkunamaz hasta oldugu için yavru besler gbi şırıngayla kursagna gtmesini saglayn
     
  7. Yücel YETİMOĞLU
    Çevrimdışı

    bisküvi , su , vitamin şırıngayla denemekte fayda var
     
  8. cicikuş
    Çevrimdışı

    cicikuş Guest

    olmuyor nöbet geçirir gibi çırpınıyor ve geri kusuyor mamayı. yapacak bişey kalmadı artık...
     
  9. Ömer Karaoğlan
    Çevrimdışı

    Ömer Karaoğlan New Member

    Katılım:
    15 Nisan 2013
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Çaresizce ölümünü bekliyeceksin ozamn geçmiş olsun benim bi kuşumda öyle mantar var kaç aydır vazelin sürüorm fayda etmio ama hala oynak yem yemede sorunu var kıramıor
     
  10. Enes Arslan
    Çevrimdışı

    Hayirlidi kardesim allah kimseye boyle bidi gostermesin :(
     
  11. Yücel YETİMOĞLU
    Çevrimdışı

    yapacak bişey yok belki biraz canice gelebilr ama acı çekmesnden iyidir çekip kafasını koparn .s
     
  12. cicikuş
    Çevrimdışı

    cicikuş Guest

    amin... :( :( aa hayır yapamam öyle bişey bakmıyorum artık. eceliyle ölsün daha iyi ben yapamam :'(
     
  13. Yücel YETİMOĞLU
    Çevrimdışı

    zor ben acı çekmesine dayanamazdm gerçekçi olmak lazm
     
  14. cicikuş
    Çevrimdışı

    cicikuş Guest

    evet dayanamıyorum zaten ama kafasını koparmaya hiç dayanamam....
     
  15. Yücel YETİMOĞLU
    Çevrimdışı

    geçmş olsun gerçektn üzücü bi durum sabır...
     
  16. cicikuş
    Çevrimdışı

    cicikuş Guest

  17. Umutcan AĞLAR
    Çevrimdışı

    Geçmiş olsun inanın çok üzüldüm İnşAllah kurtulun çok zor ama Allah'tan umut kesilmez
     

Sayfayı Paylaş