petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Önemli bir soru??

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mustafa Demir tarafından 20 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar muhabbet kuşlarımı çiftleştirmek istiyorum sizce bu dönemde kuşlarımı salmalımıyım??
    [​IMG]
     
  2. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    bunların ikiside dişi gibi geldi bana
    sağdaki kızışmış gbi
     
  3. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Hayır Murat bey erkek olan parçalı o yüzden ceresi pempe onda sıkıntı yok sorumun cevabı nedir??*
     
  4. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Dılk duran erkek dişi kızışmış salma kafeste dursunlar işi pişirsınler
     
  5. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    İnşallah yarın alıcam yeni kafeslerini salmıyorum en iyisi heralde..
     
  6. Jumbo
    Çevrimdışı

    Jumbo Guest

    Maşallah cok güzeller Allah nazardan korusun erkek biraz cins bi tipi var :)
     
  7. Ömer Tekin
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Nisan 2013
    Mesajlar:
    305
    Beğenileri:
    0
    Kafesten dışarı çıkarma. Çok fazla karışma kuşlara.
     
  8. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Evet erkek çok cins beni hiç sevmiyor dişi çok cana yakın erkek sabah 5-6 da ötmeye başlıyor onun yüzünden uyuyamıyorum..
     
  9. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Hiç salmayın. Çiftleri rahatsız etmeyin..
     
  10. Ali Alp ÇOŞAN
    Çevrimdışı

    Ali Alp ÇOŞAN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenileri:
    1
    Yavru almak istenilen çiftler salınmaz,rahat bırakılır ki birbirleriyle ilgilensinler
     
  11. Dilek M. Dönmez
    Çevrimdışı

    Erkek pıskopat gıbı bıraz :D asarım uleyyyynn tarzı var. :D
     
  12. kenan
    Çevrimdışı

    kenan Guest

    Dişi balık etli iri güzel bi kuş :) :) erkek zavallı bi deri bi kemik kalmış :)
     
  13. Emir Hakan SU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    2
    bir yuvalık alıp kapıya tak ve onlara fazla bakınmayın
    yumutladığındada fazla bakınmayın stresten dolayı
    yumurtaları kırıyo , yavrusunu bile öldürebiliyo
     
  14. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Salma bırak onlar kendilerince vakit geçirsinler. Aydınlık, yüksek bir yere koy ve rahat bırak hayvanları çok ilgilenme.
     
  15. Mustafa Demir
    Çevrimdışı

    Cevaplar için çok teşekkürler gerçekten dişi kuşum çok güzel hem biraz şişman hemde tüyleri gagası davranışları çok etkileyici ve çok temiz bir yerinde dahi pislik bulamazsınız ama erkek öyle değil dişiye çok güzel kurlar yapıyor güzelce ötüyor ama beni sevmiyor ve çok korkuyor...
     

Sayfayı Paylaş