petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Oyuncaklar hakkında

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mert KOZALI tarafından 26 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar şu hamsterlerin içinde döndüğü oyuncak varya koşuyorlar hani onun muhabbet kuşu için olanı varmış alsam koşarlarmı sizce ailecek :D yani hamsterler gibi öyle bir yetenekleri varmıdır?
     
  2. ismail kaan
    Çevrimdışı

    :D ilginç zilli bişiler al severler ama
     
  3. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

  4. ismail kaan
    Çevrimdışı

    Aynen çiftse alma birbirleriyle oynasınlar sana yavrucuklar versinler :D
     
  5. Eren Temiz
    Çevrimdışı

    ++++++++++++++++++++++++++++++++
     
  6. Vedat ASLAN
    Çevrimdışı

    Vedat ASLAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğenileri:
    0
    Katılıyorum bence de çiftse alma.
     
  7. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Baba,anne ve 2 yavrumuz var :D kafes bayağı büyük içini doldurmak amacıyla demiştim arkadaşlar bide ağaç dalları kullansam dezenfekte ettikten sonra bi sakıncası olurmu ?
     
  8. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    sakıncası olmaz ağacın
     
  9. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Aslında bu güzel kafama yattı yavruya alayım öyle bir oyuncak :)
     
  10. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Ağaç kullanmayı düşünüyorum dalları felan güzel oluyor :) biryerde görmüştüm Tevfik abi düşünsene hamsterler gibi koşuyolar :)
     

Sayfayı Paylaş