Özür mesajı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve sude büyük tarafından 28 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Ayrılma vb. söz konusu diil :) Kimseye bir kötülüğüm dokunmadı ama bazı arkadaşları kırmış gibi hissediyorum. Umarım kimseyi üzmemişimdir , hislerim doğruysa özür dilerim . Bazen bazı şeyleri yanlış anladığım vb. oluyo ,bi ara bunun tartışması yaşanmıştı, sonra içimde kalıyo. Kimseyi kırdıysam çok üzgünüm , umarım kimseye kırıcı bişey yazmamışımdır :(
     
  2. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.521
    Beğenileri:
    20
    Yer:
    İstanbul Avcılar
  3. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    evet zaten ordan içimde kaldı :( Pardon tekrar :eek:
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    189
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  5. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.521
    Beğenileri:
    20
    Yer:
    İstanbul Avcılar

    levent abi sen neden kırıldın :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:09 -->-> Daha önceki mesaj 00:09 --


    evet bi faceni vermedin küstüm ya affetmiyorum ben !!!! :D :D :D :D
     
  6. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Bi dakika ya :D Ben seni karıştırdımmm :D Başkası sandım seni pff , geri alıyorum pardonumu :D
     
  7. bjk70
    Çevrimdışı

    bjk70 Profesyonel

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    hayırlısı olsun
     
  8. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Profesyonel
    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.521
    Beğenileri:
    20
    Yer:
    İstanbul Avcılar

    neden ya :( offfffffff :eek::D:D:D:D:D
     
  9. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    :( :) :( :)
     

Sayfayı Paylaş