petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

papagan kafesi yardimci olursaniz sevinirim

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Poyraz KURT tarafından 15 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Poyraz KURT
    Çevrimdışı

    Poyraz KURT New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    0
    Slm arkadaslar dun bir sultan papagani sahiplendim kafes biraz kucuk gibi geldi papagan kafesi satan arkadaslar varmi 50 tl civarinda nakitim var kafes buyuk olursa cekostavak ciftim var onlada takas dusunurse takasa acigim istanbul anadolu yakasi pendik kartal maltepe cifari tercihim
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
    Poyraz, kocaman kafesim var. Biraz hasarlı ve kullanılmış düşünürsen gel bi bak..
    Foto yok malesef şu an. :)
     
  3. Poyraz KURT
    Çevrimdışı

    Poyraz KURT New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    0
    Abi olculerini soglermisin peki
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.772
    Beğenileri:
    72
  5. Poyraz KURT
    Çevrimdışı

    Poyraz KURT New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    0
    Sapl abim cok makbule gecer

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:44 -->-> Daha önceki mesaj 07:10 --

    Güncel......
     
  6. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    Whatsaap mesaj attim bir bak işine yarar mi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş