Papağan Tür Seçimi Yardım

Konusu 'Diğer Papağan Türleri' forumundadır ve yigo97 tarafından 27 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. yigo97
    Çevrimdışı

    yigo97 Guest

    Merhaba arkadaşlar 17 yaşındayım daha önce muhabbet kuşu ve kanarya besledim ve her iki türdende yavru aldım,şimdi bana daha yakın olabilecek bir papağan beslemek istiyorum konuşması benim için önemli değil muhabbet kuşlarınıda hiç konuşturmak için uğraşmadım.Şuan kafamda bir tür yok ama neler beslemek ismediğimi biliyorum cennet,sultan,jako beslemek istemiyorum cennetler hem çok ufak boyut olarak hem çok bağırıyorlarmış,sultanları pek sevmiyorum,jakolarda çok pahalı :).Araştırırken gözüme İskender papağanı ilişti görünüş olarak çok hoş konuşma yeteneği pek yokmuş zaten belirttiğim gibi umrumda değil bakımı kolaymış ama Türkiye'de bu papağanı nasıl bulabilirim özellikle yavru almak istiyorum youtube'ta bazı videoları var 3-4 tane Türkiye'den videoda var ama internette pek besleyen göremedim ve bilgiler çok yüzeysel anlaşılan bulunan bir tür değil sanırım bu papağan türü Türkiyede doğal yaşamda olmasına rağmen en az beslenen türlerden biri gibi geldi bana direk düz mantık kurarak Türkiye'nin iklim şartları Avusturalya ve Ekvatoral iklimden daha sert ama ben İzmirde yaşıyorum zaten bu papağan türleri İzmir Fuarında serbest bir şekilde dolaşıyorlarmış yani burada daha dirayetli olduklarını düşündüm bilmiyorum belki yanlışımdır.Beni bu konuda biraz bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler...
     
  2. tansel canbaz
    Çevrimdışı

    Rozella besleyin onların renkleride çok güzel :)
     
  3. tansel canbaz
    Çevrimdışı

    Fiyat olarakta çok pahalı değildir 150 200 liraya bulursun :)
     
  4. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    o papağanlar Ankara'da da yaşıyor dışarda. dikmen vadisinde küme halinde uçuyorlar. Kakariki papağanı da var o da çok bulunuyor ve güzel bence. bi de papağan okulu diye bir site var bi göz gezdirmenizi tavsiye ederim.
     
  5. izmirli35
    Çevrimdışı

    izmirli35 Profesyonel

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    almısken 1 kre alıcaksın zatenn Jako Papağan da güzel eğitebilirsin.......
     
    #6 izmirli35, 27 Mart 2014
    Son düzenleme: 27 Mart 2014
  6. yigo97
    Çevrimdışı

    yigo97 Guest

    Teşekkürler rozellayı araştırıcam fiyatı öyleyse hoş bir papağan fakat onlar çok bağırırmı birde insanlara alışma durumu nasıl?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:54 -->-> Daha önceki mesaj 14:53 --

    Evet biliyorum fakat onlar biraz pahalı :(

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:56 -->-> Daha önceki mesaj 14:54 --

    Rozellalara baktım biraz minyon tipli gibi geldi ben biraz daha büyük olsun istiyordum...sanırım o yüzden iskenderlere taktım kafayı ama bulunması zor...
     
  7. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR Profesyonel

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Bu papagan da insanin parmagini kaptimi koparir valla gagaya baksana :D

    Nokia 3310 ile gönderildi.
     
  8. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC Profesyonel

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Yer:
    MUĞLA / Milas
    Valla papağan besliyeceksen eğer ki heves edindiysen sana tavsiyem jako papağan. Parası pahalı gelebilir ama hakkını verir en azından diğerleri gibi çakma değil yani hakiki papağan : )

    Dost arkadaş olur omzunda gezdirirsin.
     
    #9 CNK TC, 12 Haziran 2014
    Son düzenleme: 12 Haziran 2014
  9. Okan Tufan
    Çevrimdışı

    Okan Tufan Profesyonel

    Katılım:
    16 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    418
    Beğenileri:
    7
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Sultan papağanı..

    ST25i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  10. zuhal emer
    Çevrimdışı

    konuşmuyor evcilleşmiyor elini kanatırcasına ısırıyor güzelliklerine güvenip sakın alma derim ama genede sen bilirsin
     

Sayfayı Paylaş