petshop

                   

Papaganimin tirnaklari dushuyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Narmin Aliyeva tarafından 26 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Narmin Aliyeva
    Çevrimdışı

    Merhaba.benim papaganimin tirnaklari dushuyor.ve yerine yenisi cikmadi kac aydir.mantar gibi olmushdu ayaklari ve gagasi vazelin surdum.ayaklari biraz duzedli ama gagasi duzelmedi.sanki gagasi curuyor ama beyaz renkte curumeye bashladi.yardimlarini bekliyorum
     
  2. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Hatay/Kırıkhan
    Hocam fotoğraf çekip atarsan daha iyi olur 1 tane mantar ilacı al sür bence , benimde muhabbet kuşumda çıkmıştı vazelin sürdüm geçmedi mantar merhemi aldım 1 defa sürdüm çoğu geçti az birşey daha kaldı onada sürdüm birşeyi kalmadı iyileşti.
     
  3. Furkan YAMAN
    Çevrimdışı

  4. Narmin Aliyeva
    Çevrimdışı

    Download image jpg. Bu linkde resim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:43 -->-> Daha önceki mesaj 15:40 --

    Muhabbet kushu
     
  5. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    dostum şu Türkçeyi düzgün kullanalım dusHuyor olmush falan nedir ya
     
  6. Narmin Aliyeva
    Çevrimdışı

    Azerbaycanliyim.tam bilmiyorum
     
  7. bybaris123
    Çevrimdışı

    Resim Linki Kırık Link ( Hatalı )
     
  8. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    hee affedersin o zaman kardeşim.
     
  9. Furkan YAMAN
    Çevrimdışı

    Kuşun ayakları bir yere sıkışmış olabilir mi? Başka neden düşer ki?
     
  10. Narmin Aliyeva
    Çevrimdışı

    Hic bir yere sIkIshmadI. Ayaklari curuyor sanki
     
  11. Hakkı ELALDI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    0
    O zaman kardeşim evinde vazelin varsa hemen vazelin sür. Yoksa acilen gidip kuşlar için mantar ilacı al.
     
  12. Emir KECECI
    Çevrimdışı

    Emir KECECI New Member
    Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    veterinere götürün kuşunuzu artık gagaya geçmiş tırnaklarıda gitmiş zaten tutunamıyordur artık tellere. gagasıda giderse yemde yiyemez allah göstermesin göz göre göre ölür kuş.
     

Sayfayı Paylaş