petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Parazit spreyi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Hasan BASKIN tarafından 6 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Hasan BASKIN
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar pazartesiden beri parazit spreyi kullanıyorum.Şimdiye kadar 2 kez sıktım.Kuşumda biraz durgunluk var.Fakat hasta desem bazende çok hareketli oluyo ötüyo yem yiyor bi sıkıntısı yok gibi.Acaba parazit spreyi uyuşukluk yaparmı ve bu prazitler ne zaman geçer.:(
     
  2. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Parazit oldugunu kuşunuzun her gun belli olmayan saatler arasnda kaşındıgı içinmi soyluyorsunuz yoksa tüylerini yolup bit gibi şeyler gordugunuz içinmi
     
  3. Hasan BASKIN
    Çevrimdışı

    Kuşum sürekli kaşınıyor tüylerini sıkıştırıyordu.Bende petshopa götürdüm.Orada kanatlarının altına filan baktılar parazit var dediler.
     
  4. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Parazit spreyinin uyuşukluk yapıcağını sanmam genellikle fiyatlarıda 5tl oluyorlar elini çabuk tut.
     
  5. helim61
    Çevrimdışı

    helim61 Guest

    Benim kuşta sürekli kaşınıyor ancak tüylerini falan yolmak ne anlamadım parazit kontrolü nasıl yapılır
     
  6. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Kanatlarını kaldırın ve hafifce üfleyin parazitler gözükür.
     
  7. Gökhan YILDIZ
    Çevrimdışı

    parazit için hem kullanımı kolay hemde ucuz ve en etkil yöntem vilmectindir kuşun ense derisine şırınganın iğnesinin ucuyla 1 damla damlatılır 15 gün sonra tekraralanır.
     
  8. Hasan BASKIN
    Çevrimdışı

    Sprey kullanıyorum zaten herhalde havalardan kuş biraz durgun.Bi güneş açıyo bi sağanak yağmur yağıyo.
     
  9. Çağrı SİPAHİ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    5 Haziran 2013
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    0
    Kardeşim yapman gereken ilk şey bit haşere var mı tespit etmen lazım.(Petshopcuları suçlamak istemem ama bit spreyini satmak için demiş olabilirler bilemem) Kuşu eline al ensesine kuvvetlice üfle eğer hareket eden birşeyler varsa bit veya başka bi haşere var demektir.Sana ilk önerim Avisprey bu bit ve haşereler kendilerini sürekli geliştiren hayvanlar vücutlarını ilaca karşı bağışıklık kazanır o yüzden ilk başta ARDAP gibi bi sprey sıkmanı önermem.Gökhan beyin de söylediği gibi VİLMECTİN çok iyi bir ilaçtır.Kuşlarda parazit var ise, kuşun ense bölümüne tam deriye gelecek şekilde, tek damla damlatılarak yapılır.
    3.5.9. Günlerde aynı uygulamayı tekrarlamak gerekir.
    Koruma amaçlı olarak, 2 ayda bir, tek damla yeterlidir.Fiyatı 10-15 arası değişiyor ucuz ama etkilidir.Aynı zaman da kuşun kafesini bütün ekipmanlarını kaynar suda yıka.
    GEÇMİŞ OLSUN SAYGILAR
     
  10. Hasan BASKIN
    Çevrimdışı

    Çok teşekkür ederim sağolun.
     
  11. Gökhan YILDIZ
    Çevrimdışı

    ayrıca o haşere spreylerine güvenmeyin ardap harici geri kalan hiç bir işe yaramaz ardap da 50tl fiyatı var
     

Sayfayı Paylaş