petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Paşam kafese kendisi girmiyor.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve abdullah0732 tarafından 26 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. abdullah0732
    Çevrimdışı

    abdullah0732 New Member

    Katılım:
    24 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kuşum günün çoğu kısmı neredeyse bütün gün dışarıda sabah açıyoruz sahura kadar dışarıda :D Eğer girerse yem yemek için yada su içmek için giriyor. Ondada yanına yaklaştığım anda çıkıyor. Kuş bana çok bağlandı hiç yanımdan ayrılmıyor tamam güzelde bi süre sonra sinir bozucu oluyor. Geliyor elime kafa atıyor, tırnağımı kemiriyor, omzuma gelip kulaklığı kulağımdan çıkartıyor, gamepad oynarken elimin üstünden geliyor tırnağımı tutup yukarı kaldırıyor. Yani güzel eğlenceli oluyor fakat uzun olunca sinir bozuyor. Akşam yatarkende girmiyor tek çare olarak yakalamak zorunda kalıyorum. Var mı bi yolu kendisinin girmesi için. Kuş yeni değil 7-8 aydır var. Bize alışdı. Şuan yeni kafes yapıyorum oyuncak koysam girer mi? Aslında yeni yaptığım kafesde ilgisini ne çekecekse koyacağım ama şuanda başka ne yapabilirim? Son birde kendini hiç sevdirmiyor. Geliyor öpüyorum falan ama parmağımı uzatınca izin vermiyor. Onu nasıl alıştırabilirim?

    Biraz uzun oldu ama :D Önerilerinizi bekliyorum.
     
  2. Cem TANIR
    Çevrimdışı

    Cem TANIR New Member

    Katılım:
    8 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Aynen benim kuşu anlatıyorsun :D tek fark benim kuş 3-4 aylık
     
  3. abdullah0732
    Çevrimdışı

    abdullah0732 New Member

    Katılım:
    24 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Bana her türlü yaklaşıyor utanmasa tuvalete bile girecek ama sevmeme izin vermiyor. :D Ve kafese girmiyor. Üstüne örtü atıp tutmakta istemiyorum. Mesela 1 saate kadar yolculuğğa çıkacağız nasıl koyacağım kafese marul falan desem evde hiç bir yiyecek yok annem memlekete gitmişdi bizde babamla dışarda yiyorduk ne yapsam :D
     

Sayfayı Paylaş