petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

paşayı avizeden nasıl vazgeçirebilirim..

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve MeRTiM tarafından 5 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. MeRTiM
    Çevrimdışı

    MeRTiM Guest

    ii günler değerli üyeler.. ben paşayı alalı yaklaşık bir buçuk ay falan oldu.. bana alışkın elime falan gelio ama çok nadir.. kafesten çıkardığım an direk avizeye konuo ve akşama kadar orda duruo.. çarşafla falan kapattım ama yinede gitti sürekli orda.. yeni yeni konuşmaya başladı kendinin yansımasını görüo sanırım.. bana yardım edin lütfen kuşumu avizeden nasıl vazgeçirebilirim.. ben avizeye deil benim omzuma elime konsum istiorum çok ilgileniorum ama nafile.. yardımlarınızı bekliorum..:(
     
  2. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    avizeye poşet koyun her yerini kaplasın ben öyle vazgeçirdim benim paşayı :) ayrıca kuşunuzun dikkatini bi şekilde çekmeniz lazım üzerinize gelebilmesi için...mesela 1-2 saatliğine yemliğini çıkarın sonra kuşu salın elinizde kuşun görebilceği şekilde yem koyun bekleyin..ya da sevdiği bir oyuncağı varsa onu alın çağırın...
     
  3. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    sarkmayan tavana yapışık aydınlatma alın avizeyi çıkarın. asla vazgeçmez avizeden. benim arkadaşımın kuşu gel deyince geliyor onlara çok alışık ama o da hep avizede. hatta bazen orda uyumak istiyormuş. ordn ayrılamıyorlar. güvenli yuva gibi. tabi bu benim fikrim. belki avizeden vazgeçirmeyi başaranlar vardır. onların cevabını merakla bekliyorum.
     
  4. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    sedacım biz seninle hemen atlıyoruz bu konulara :)
     
  5. MeRTiM
    Çevrimdışı

    MeRTiM Guest

    ya bende farklı farklı şeyler denedim ama nafile başaramadım kafesten çıktığı an orda alıorum elime tekrar gidio.. ama tekrar sizin dediğiniz gibi poşetle deneyeyim..
     
  6. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Avizeyi sökmek zorunda kalmıştım ben :):)
     
  7. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    poşete konamıyor ve çıkardığı sesten ürküyor :) en azından benimki öyle yapıyor inşallah işe yarar...
     
  8. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    :D evet bizim konumuz bunlar. hemen hemen aynı aşamalardan geçiyoruz. benim evde allahtan avize yok bende o dert yok. ama oyun alanı var. eve gidince oyun alanını örtücem bana gelmiyo kerata.
     
  9. MeRTiM
    Çevrimdışı

    MeRTiM Guest

    bende sökmeyi düşünmedim değil tek ampul takılıo ya onu yapmayı düşündüm ama önce sizin dediğinizi yapıcam poşetle sarıcam.. saolun bilgilerinizi paylaştığınız için..
     
  10. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    poşetli de çirkin olur ev. poşeti çıkarınca yine gider. arya da kornişe konuyodu. oralara yastık tıkmıştım ev berbet göründü. bir süre konamayınca unuttu dedim çıkardım yastıkları. sonra yine konmayabaşladı. ben de kuşu değiştirdim minty oralara hiç konmuyor neyse ki oyun alanıyla kafes... harika!
     
  11. MeRTiM
    Çevrimdışı

    MeRTiM Guest

    ya ben değiştirmeye kıyamam işte alıştım çünkü ya unutturmak için dewam etcem yada onu öyle kabul edicem.. önce poşeti denicem..
     
  12. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    poşeti deneyin bence kesin sonuç alırsınız..bir süre ev kötü görünse de farketmez size alışınca kaldırısınız....
     
  13. MeRTiM
    Çevrimdışı

    MeRTiM Guest

    vazgeçsin inşallah da farsın çirkin olsun ev önemli deil..şimdi dediğiniz gibi yemliğini falan çıkardım akşamda avizeyi poşetleyip kafesten çıkarırım paşayı.. bakalım ne olacak..
     
  14. Oğuz Yalçın
    Çevrimdışı

    Oğuz Yalçın New Member

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
    bizimki simit lambaya konuyordu çözümü lambayı değiştirmekle buldum :D
     
  15. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    kafesin içinde elinizden yem yediriyordunuz ama dimi ... öncelikle kafeste elinize ve elinizden yem yemeye alışması lazım...aç olunca zaten salar salmaz gelecektir yemeye merak etmeyin...
     
  16. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Bir kuşun aynı yere alışmasını önlemek için onu oradan kovmaktır . Tek cözüm budur alışmışsa eğer bir müddet oda değiştirerek kafes içerisinde tutunuz.
     
  17. MeRTiM
    Çevrimdışı

    MeRTiM Guest

    ewet aldığımda bi hafta kafesten çıkarmadım ve elimden yem yedirdim öyle dışarı saldım.. ama sonradan kafesten çıkardığım an avizeye konmaya başladı.. çarşaf falan astım korkmadı.. kafesin kapağı açık sürekli kendi açıkınca yemini yiyip tekrar avizeye konuodu.. ya inşallah sizin yöntem bizdede işe yarar.. poşette olmazsa tek ampul oluo ya ona çeviricem avizeyi..
     
  18. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Sen en iyisi cezaevine hücreye gönder konacak bişey bulamaz 2 ay orda kalsın evde artık yere konar, bu da saçma fikir tabiki, :)
     
  19. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    merakla cevabınızı bekliyorum..olacak inşallah
     
  20. MeRTiM
    Çevrimdışı

    MeRTiM Guest

    inşallah direk size haber wereceğim..
     

Sayfayı Paylaş