petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Pet shop ve kuş

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yavuz GEREKLİOĞLU tarafından 1 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Pet shop'tan kuş aldım 1.5 aylık diye 5 aylık kuşu vermişler.Üstelik kuşun kanadını kesmişler ve kuyruk tüyleri de yolunmuş .Tırnağında da et var.(Kanat kesikliğini forumdan arkadaşlar söyledi ben anlamıyorum)
    Bu ilk kuşum du ben de tecrübesizlik işte aldım.
    Biraz soğudum kuşu değişeyim mi yoksa kafes kuş hepsini iade mi edeyim.Kazıklandığıma mı yanayım kuşa yaptıkları eziyete mi yanayım.Sizce ne yapmalı?Yoksa başlamadan hobiyi mi bırakmalı?
     
  2. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    İade alıyorsa verin her pet shop dan kuş alınmaz küçük görünmesi için kanatlarını kuyruğunu çekerler, sitedeki üreticilerimizden ev üretimi bir kuş almanızı tavsiye ederim.
     
  3. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Yusuf ŞANLI Guest

    Bence beslemeye devam edin o kusun suan ilgiye ihtiyaci cok o kusa onlari yapaninda neyse
     
    #3 Yusuf ŞANLI, 1 Mayıs 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 1 Mayıs 2014
  4. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Peki bu kuşu beslemeye devam etsem kanatları hiç uzamaz mı uçma olayı bitti mi?
     
  5. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Uzar tüyleri.
     
  6. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Yusuf ŞANLI Guest

    Uzar uzar kuyruguda uzar kanatlarida
     
  7. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    DarkredBlue61 Member

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Geçmiş Olsun
     
  8. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Sonuçta uçacak yani değil mi?
    Peki ben bu kuşu küçük bana alışsın diye tek almıştım,madem 5aylık yanına (üreticiden)aynı ayda dişi alayım mı?Nasıl olsa küçüklük devresini kaçırdım.Madem isedediğim gibi eğitemiyeceğim boş yere de yalnız kalmasın.
     
    #8 Yavuz GEREKLİOĞLU, 1 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 1 Mayıs 2014
  9. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Yusuf ŞANLI Guest

    Bu arada diger konudan resmini gordum kusunuz cok guzel bence geri vermeyin ama petshopa gidip agziniza geleni soyleyebilirsiniz
     
  10. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Sonuçta uçar değil mi?
    Madem 5 aylık, istediğim gibi bana alışmayacak,eğitim dönemini kaçırdık,boş yere tek yaşamasın yanına aynı ayda dişi alayım mı?
     
  11. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Yusuf ŞANLI Guest

    Istedigin gibi egitebilirsin bence gerek yok es almana benm profildeki kus 7 ayliktan sonra egitime basladm cokta guzel konusuyor suan
     
  12. turgay ÖZ
    Çevrimdışı

    turgay ÖZ Member

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    0
    Bence ilk olarak 2 yada 3 ay bakın kuş kendini bi toplasın size alışsın daha sonra ihtiyaç olursa eş alın nedeni eğer tekrar bi kuş getirirseniz size alışması çok güç olur ilgisi kaçar ve hemen eş tutmaya bilirler hevesiniz kırılır
    ama ben kuşu geri götürmenizi istemem şahsen zaten çok çekmiş kuş 2 ay güzel bi bakımdan sonra canavar gibi bi mubiş olur bence
     
  13. cakir33
    Çevrimdışı

    cakir33 New Member

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    0
    Benim fikrim kuşun içinize sinmesidir ona sevgi gösterebileceksiniz değiştirmeyin yok eğer içime sinmedi diyorsanız değiştirin kafes dahil herşeyi iade edin paranızı alın.
     
  14. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Yusuf Akyüz Guest

    5 ay çok geç bir süre değil bence. Hem kuşunuza kötü davranılmış kanadı kesilmiş. Sizde şefkat bulursa umduğunuzdan daha fazla ilgi görebilirsiniz.
     
  15. azmi
    Çevrimdışı

    azmi New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    258
    Beğenileri:
    0

    konuşma eğitimine 7 aylıktan sonra mı başladınız ? :confused:
     
  16. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Ben de geri vermeyi sizlerin sayesinde artık düşünmüyorum,ama ilk başta insan aldatılmış olmanın verdiği sinirle herşeyi düşünüyor.Neyse şu an içim rahat kuş tam benim istediğim renkte,çok güzel bir hayvan, umarım onu güzel bir şekilde beslerim.
    Yardımlarınız için çok teşekkürederim.
     
  17. Yusuf ŞANLI
    Çevrimdışı

    Yusuf ŞANLI Guest

    Evet daha once elime bile gelmiyodu bende ugrasmiyodum 6 7 aylikken bi hirs yaptm simdi ustumden inmiyor :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:28 --

    Bence cok guzel bir karar verdiniz ama petshopa gidip biraz laf solemenizde fayda var belki utanir
     
  18. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Yusuf Akyüz Guest

    Kuşu merak ettim fotoğraf ekleyebilir misiniz?
     
  19. turgay ÖZ
    Çevrimdışı

    turgay ÖZ Member

    Katılım:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    0
    Zaten ilk 1 yada 2 hafta kafesinde hareketsiz durur öğle alışma süresi diyelim benim ilk kuşumda öyle yaptı dedim gidici bu mubiş 3 hafta berdede saatin üstünde aynanın kaşşısın da alışmıcak diye düşünüyodum 4. Hafta kafesten dışarı çıkarmazsam bağrıyodu ben bişey yerken gelip elimden alıyo hanımla benim başımda tv izliyodu baya fırlama bişey oluyo sonraları neşa kaynağı ben mesela o varken kafese kapatmazdım kapak açık kafasına göre takılıyodu hadi yanlız kalmasın diye 3 tanede arkadaş aldım şimdi pas vermiyo ama izlemesi çok güzel oluyor herşeyin başı sabır tek tavsiyem var boşluk buldukça siteyi yorumları nasıl bakılır neler yapabilirsiniz siteyi bi güzel okuyun mesela mamaya dayanamıyorlar özellikle kuşunuza mama takviyesi haftada enaz 3 deva yapın bide vitamin verirseniz daha hızlı kendini toplar sitemizde çok yararlı bilgiler çok basit ve verimli mama tarifleri var bence bu başlıkları en baştan okuyorak uygulayın :)
     
  20. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Diğer bir başlıkta fotoğroflar var
    Başlığın adı "Sizce bu kuşta herhangi bir sorun var mı?"
     

Sayfayı Paylaş