petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

peynir?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Numan Küçük tarafından 15 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Numan Küçük
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar m.kuşunun peynir yemesinde bir sakınca var mı? 2 gündür sabahları küp şeker kadar yiyor özellikle beyaz peynire bayılıyor yıkıyıp da veriyorum ben de tuz zararlı diye. bi sıkıntı olur mu her zaman vermiycem tabiki

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:36 -->-> Daha önceki mesaj 10:37 --

    Kimse den bi yorum yok mu
     
  2. Alican Kırcaali
    Çevrimdışı

    Alican Kırcaali New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğenileri:
    0
    Vallaha kardeşim benim kuşda bizimle kahvaltı yapıyor , bazen küçük peynir parçası falan bende veriyorum ama hiç bir sıkıntısı görmedim , hatta manti bile yiyor yine de bir sıkıntı yaratmadı :)
     
  3. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    peynir ve yoğurt faydalı papağanlara ve muhabbetlere. ancak süt verilmemelidir.
     

Sayfayı Paylaş