petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Popo şişliği.....

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Tuan MAKSEL tarafından 27 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Tuan MAKSEL
    Çevrimdışı

    Merhaba arkadaşlar 1 haftadır benle olan kuşlarım dan dişimin poposu şiş ve kabardığında popo kısmı tüysüz gözüküyor arada da poposunda kurumuş dışkı oluyor çok zor temizledim. dışkısı koyu yeşilimsi .kuşun yem,su içmesinde bı sorun yok eşiylede opuşüyor ne kadar çifleşmek istemesede. bunların dışında kuşum sureklı uyukluyor ve durgun tünek'de bekliyor öle. sizce sorun ne arkadaşlar .

    Eminönün'de gezerken kuşculara uğradım ordaki bi dükkandan yaşlı bi amcaya anlattım. kabız olabilir yada yumurtası ters dönmüş olabilir dedi. dün poposuna yağ sürdüm. kimiside yaglanmış kuş dıyor yada poposunda ur var dıyenlerde var.
    Kafeste yuvalık var ama dişi ilgisiz,erkek çifleşmek için nerdeyse dişinin kanadını koparcak o derece kanadını ısırıp dişinin kanadına ayağıyla bastırmaya çalışıyor.


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    Siz milletin dediklerine bakarsanız .Dişinizde büyük ihtimalle yumurta var.3.resimde çok net gözüküyor yumurtanın olduğu.
     
  3. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Kusunuzda yumurta olabilir ya da yaglanma meydana gelmis olabilir.
     
  4. Tuan MAKSEL
    Çevrimdışı

    ..

    Kuşun yuvayla hıc ılgısı yok belkıde bana yenı geldıgı içindir bilmiyorum :( 1 haftadan fazladırda bende yumurta olsa buzamana cıkardı ozaman ters donme ıhtımalı var yaglanma olsa bı caresi yokgibi zor sanırım
     
  5. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Yumurta tıkanması olduysa yag sürebilirsiniz popo kısmına. Yaglanma var ise kusunuzu bol bol ucurmanızı tavsiye ederim
     
  6. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    0
    Benim dişi kuşta aynen böyle oldu 10-15 gün belki daha fazla böyleydi ama ne yumurtladı nede başka bir şey kendiliğinden geçti. Ustalar yumurta erimesi dedi yani kuş yumurtlamadan yumurtayı içinde eritti.
     
  7. armand0
    Çevrimdışı

    armand0 Guest

    Aldığınız yerde çiftleşip yumurtlamadan aldıysanız erime olabilir
     
  8. BURÇAK ÇIKRIK
    Çevrimdışı

    benim dişi kuşumda da aynı sıkıntı var.yaklaşık 2 haftadır popo kısmı şiş.bir defa dokundum yumuşaktı.keyfi yerinde bir sıkıntısı yok gibi hatta şu anda da usb kablosuyla oynuyor :)) kuşçuya sordum yumurtlayacaktır dedi hala bekliyoruz gelen giden yok..
     
  9. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Kuşla oynaşmayın. Bırakın o bilir ne yapacağını.
     
  10. Hüseyin Aslantas
    Çevrimdışı

    hamiledir kardeş benim dişi kuştada oldu sordum hamileymiş
     
  11. Mustoo
    Çevrimdışı

    Mustoo New Member

    Katılım:
    4 Şubat 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Düzeldimi kardeşim kuş
     
  12. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Dostum 2 yillik konuyu hortlatmissin. Tarihlere bakip cevaplarsan daha saglikli olur. Iyi gunler.
     
  13. Fatih Köle
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    0
    Nereden buluyorlar eski konuları anlamadım :)

    forumda eski konular için halen bir düzenleme yapılmadı arşive atılmalı ve azar azar silinmeli ki zaten aynı başlıkta yeni konu açılıyor...
     
  14. emirhan3235
    Çevrimdışı

    emirhan3235 New Member

    Katılım:
    14 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
  15. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    baktım ama kanat kuruk falan düşmemiş hamile değil bence
    hem lütfen eski konulara yazmayın sorularınız varsa yeni konu açın iyi günler :)
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşunun arkası şişmesi

    ,
  2. muhabbet kuşu kıçı şiş

    ,
  3. muhabbet kuşu götü tarafı şiş ve tüysüz

    ,
  4. muhabbet kuşumun poposu şişti,
  5. Muhabet kusumun poposu sis nedendir,
  6. disi muhabbet kusunun gotu neden siser,
  7. Muhabbet kuşun poposunda beze,
  8. muhabbet kuşu poposu şişti,
  9. muhabet kuşunun poposunda şişme,
  10. popo şiş olması