Resimdeki kuşu gören yada bulanlar. Aranıyor...

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve BURAKBASKAN tarafından 10 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. BURAKBASKAN
    Çevrimdışı

    BURAKBASKAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    İstanbul / Erenköy
    Arkadaşlar, dostlar Resimdeki kuş çok yakın bir akrabamın kuşu.
    Kendileri Kadıköy Fenerbahçede oturuyorlar.
    Geçen gün misafirliğe geldiklerinde söylediler.
    5 senedir baktıkları kuş 2-3 ayn önce kaçmış.
    Fenerbahçe ve civarında bu kuşu bulanlar var ise ücreti karşılığında ( 2-3 aylık bakım masraflarıda eklenerek) geri almak istiyoruz.
    Tamam biliyorum samanlıkta iğne aramak bir umut işte.
    El deki tek resimde bu.

    [​IMG]
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    188
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Hayırlısı diyelim. İnşallah bir bilen çıkar.

    Bu kuşu bulana ya da getirene 1kg yem hediye de benden.. :)
     
  3. airordu
    Çevrimdışı

    airordu Aktif Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2014
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ORDU
    İnş. bulunur....
     
  4. Bünyamin Altay
    Çevrimdışı

    Bünyamin Altay Profesyonel

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenileri:
    63
    Yer:
    İstanbul/Şişli
    Zor bir ihtimal olsada duyurmak ta fayda var.
    Inşallah bulursunuz.
     
  5. BURAKBASKAN
    Çevrimdışı

    BURAKBASKAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    İstanbul / Erenköy
    Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için. Başlıkta da belirttiğim gibi samanlıkta iğne ayıklamak gibi bişey.
    Şayet geri getirene 1 kalite kafes ve 1 erkek 1 dişi eş kuş hediye edilecek.
    Yem v.s de cabası.
    İstenirse bu bedellerde nakit ödeme yapılacak.
     
  6. efrtttt
    Çevrimdışı

    efrtttt Guest

    abi bu kuşa neden bu kadar değer veriyorsun özelliği ne?
     
  7. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Profesyonel

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Valla bi an gidip arayasım geldi kalkıp Aksaray'dan İstanbul'da kuş arayacağım... :)
     
  8. Ensar YILMAZ
    Çevrimdışı

    Ensar YILMAZ Profesyonel

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    767
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    kocaeli/Bekirpaşa
    Biraz değil baya zor ihitmal 3 ay olmuş ama yinede inşAllah bulunur nasip kısmet.
     
  9. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Profesyonel

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    Yer:
    istanbul
    İşallah bir eve sığınmıştır çünkü evden kaçan muhabbetlerin Ömrü bir gün bile olmuyor serçe , karga ve güvercinler malesef hemen öldürüyor. Yada kediler. Umarım yakın bir eve sığınmıştır ve bulamasanız bile sağlığı keyfi yerindedir.
     
  10. bjk70
    Çevrimdışı

    bjk70 Profesyonel

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    İnşallah bulunur
     
  11. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Profesyonel

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Inşallah bulunur sahibi mutlu olur.Duyarlı birine denk gelip inş teslim alırsınız.
     
  12. BURAKBASKAN
    Çevrimdışı

    BURAKBASKAN Profesyonel

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    İstanbul / Erenköy
    Kuşun özelliği 5 sene civarıdır yaşadığı aile üzgün. Akşam bir anlık dalgınlığına gelmiş. Kaçmış.
    Ailenin evladı gibi.
    Kendilerinin forumdan veya internette aramak gibi bi bilgileri yoktu.

    Kısmet denk gelir belki.
     
  13. efrtttt
    Çevrimdışı

    efrtttt Guest

    inş benim kuşta kaçmıştı bende bulamamıştım :(
     
  14. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.579
    Beğenileri:
    353
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    İnşaallah biran önce bulunur geçmiş olsun
     

Sayfayı Paylaş