petshop

                   

Rostovlarim☺

Konusu 'Güvercinler' forumundadır ve İlker DAĞLI tarafından 5 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
  2. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aydıncık/YOZGAT
    Bunlar nasil birşey maşallah. Maddi değerleri ne
     
  3. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    Cins leri rostov bizim buralara sınır dışından getiriyorlar değişken bi fiyat aralıkları var
     
  4. bjk70
    Çevrimdışı

    bjk70 Member
    Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    Bunlar uçuyor mu

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    Bunlar diğerleri gibi ucmuyorlar süs güvercin i kostüm olarak besliyoruz
     
  6. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    maşallah güzel kuşlar ama benim için yerden kalkıp nokta olabiliyorsa,oyun yapıp takla veya dönüyorsa o değerlidir
     
  7. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    Onlardan da mevcut elimizde okan abi ben farklılık olsun die fotoları ni atmak istedim☺
     
  8. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    şöyle tepelerde oynarken olan videolardanda yayınlarsan süper olur
     
  9. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    En yakın zamanda abi kış ayı olduğu için atmacalar çok dalıyo
     
  10. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    bende çok uğraştım bu kuşlarla,çok zevkli ama tamamen zaman işi
     
  11. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    Eet abi yer ve zaman çok önemli sürekli kapalı tut Mamak gerekiyo
     
  12. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    bendede çok bişey kalmadı

    [​IMG][/url][/IMG]
    [​IMG][/url][/IMG]
    [​IMG][/url][/IMG]
     
  13. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    Maşallah abi ☺çok olmaları o.degil zaten işten geldiğimiz de yanlarında duralım dinlene lim yeterli☺
     
  14. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1

    iki hırıltı duyup,ikide yavru sesi geliyorsa keyfi başka oluyor
     
  15. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    ☺ dediğin gibi abi. Ne anlıyorsunuz bu kuşlar dan derler hep anlatılmaz bi tutku bu da iste
     
  16. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Ayıptır söylemesi ben hep öyle derim ama dememin sebebi yer sıkıntısı papağan gibi muhabbet kuşu gibi kafes kuşu olmadığı için :) yerim olsa düşünmeden alırım. İlgilenmesi hoş kuşlar uçuruyosun geri geliyo muhhabrt kuşuda nasıl kaçsam diye düşünüyor :D
     
  17. İlker DAĞLI
    Çevrimdışı

    İlker DAĞLI New Member
    Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğenileri:
    0
    Hepsinin keyif veren yönleri var ☺
     

Sayfayı Paylaş