petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

rütbem muhammet abi lütfen bak

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Canberközden tarafından 15 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    Sitede etkin şekilde geziyor ve cevap veriyorum bi gümüş üye bile olamadim neden ve illa para mi vermwk gerekiyor vermeden olmaz mi
     
  2. Onur TÜFEKCİ
    Çevrimdışı

    Olunca birşey olmuyor merak etme
     
  3. Duygu GÖKCEN
    Çevrimdışı

    Duygu GÖKCEN New Member

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    1
    Güzel kardeşim benim,maksadımız hoş sohbet,bilgi alış-verişi olsun. Emin ol mühim değil rütbede ne yazdığı hiç önemseme bunları.

    Muhabbet abi'ye de epey güldüm ilahi sen. Mubişlerle içli dışlı olunca,muhabbet kuşu sitesinde olunca e tabi sende haklısın :)
     
  4. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Canberk benim ismimin altında rütbe görüyormusn ne dediğimi çok iyi anlamış olman lazım özellikle senin :)
     
  5. Canberközden
    Çevrimdışı

    Canberközden New Member

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    2
    Sen de tanidigim etkenlerin e n iyisisin
     
  6. Hüseyin AKTAŞ
    Çevrimdışı

    Hüseyin AKTAŞ New Member

    Katılım:
    4 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    0
    Benimki kendiliğinden oldu ama hani normal forum siteleri gibi burada bi rütbe yarışı yok zaten. Herkes eğlenmeye, bilgilenmeye, bilgilendirmeye geliyor.
     
  7. Burak Boyacı
    Çevrimdışı

    arkadaslar rütbe sitede online kalma ile ilgili verilen bir şey ayrıca site kurucuları vermiyor sistem otamatik olarak veriyor rütbeyi
     
  8. aliglr
    Çevrimdışı

    aliglr Guest

    bende bir konu actım diye uzaklaştırılmışım...neden oldugunu bilmeden böyle birsey yapmanız beni cok üzdü dogrusu ve bu açıklamayı yapabilmek icin yeniden kayıt oldum...son zamanlarda sitede birseyler oldu tek ben mi farkettim bilmiyorum ama her konu acışımda yeniden deneyiniz yazısı çıkıyor ve bende yeni seyler yazıyorum sonunda oluyor siteye bir giriyorum 4,5 tane konu ben ne yapayım bu durumda...eger bu yüzden degil de konu icindeki yazılarım yüzünden uzaklastırıldım ise konuma bakabilirsiniz...ve bu durumun hemen düzeltilmesini talep ediyorum...
     
  9. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    dostum ben gümüş üyeyim fakat hiçbir + sı yok bukadar takmayın bunları hayatınızda daha önemli şeyler var :)
     
  10. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Sağ olasın....
     
  11. Uğur DOĞAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2014
    Mesajlar:
    717
    Beğenileri:
    0
    askere gidince onbaşı yaparlar inş.ordada böyle deme komutanlara :D
     
  12. ismail baktır
    Çevrimdışı

  13. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Aksama rutbelerde otomatik guncelleme olacak.
     
  14. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    merakla bekliyoruz Muhammet Bey :D
     
  15. Samet Çağlar
    Çevrimdışı

    arkadaş rütbe isteyince kendimi torrent sitesinde sandım :D
     
  16. Uğur DOĞAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2014
    Mesajlar:
    717
    Beğenileri:
    0
    Muhabbet abi yazmış :D
     
  17. Aykan Aslantaş
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    135
    Beğenileri:
    0
  18. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Rütbelere gerekli güncelleme geldi. Lütfen bundan böyle rütbe ile alakalı konu vs. açmayınız. Aksi taktirde açmış olduğunuz konu sorgusuz sualsiz silinecektir bilginize.

    Bir daha ki rütbe güncellemesi MART ayının son haftası yapılacaktır.
     
  19. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Eline sağlık
     
  20. by_eyk
    Çevrimdışı

    by_eyk Guest

    Kanka sen gümüş demişsin ama orda bildiğin altın yazıyor :D
     

Sayfayı Paylaş