petshop

                   

Sa kuşumunayagındasorunvar

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve gezgin42 tarafından 30 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. gezgin42
    Çevrimdışı

    gezgin42 New Member
    Üye

    Katılım:
    12 Mart 2015
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya
    arkadaşlar kuşumda ayağını tam basamıyor devamlı ayanı saga doğru kasılma yaşıyor seri sekilde ayanı çırpıyor ne yapmalıyımyardım 1akıl verseniz[​IMG][​IMG]
     
    #1 gezgin42, 30 Nisan 2015
    Son düzenleme: 30 Nisan 2015
  2. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    755
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    İstanbul/Eyüp
    bi fotoraf yüklesen yada video daha iyi yardımcı olabiliriz ayagına bi darbemi aldı ayagında yaramı var biyeremi çarptı durduk yere olmaz o
     
  3. gezgin42
    Çevrimdışı

    gezgin42 New Member
    Üye

    Katılım:
    12 Mart 2015
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya
    tmm ustam foto cekiyim
     
  4. shiny2626
    Çevrimdışı

    shiny2626 New Member
    Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    0
    veterinere göstermelisin bence
     
  5. Kayahan Günay
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    755
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    İstanbul/Eyüp
    ayagının eklem Yeri Şişmi ? Banamı Öyle Geldi Ve Kuş Bi Darbe Aldımı Ayagına Yada Ayagından Tutmuyorsunuz Dime Kuşu Elinize Aldıgınızda Yada Yanında Kuş Varmı Kavga Etmiş Olabilirler Ama Yinede Bi Veterinere Göster Eger Neden Oldugunu Bilmiyorsan
     
  6. gezgin42
    Çevrimdışı

    gezgin42 New Member
    Üye

    Katılım:
    12 Mart 2015
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya
    foto koydum şuan yanında dişisi arada ayağını ısırıyor ondan olurmu bu olay 3gün önce oldu sonra normal haldeydi sorunnyoktu 3günsonra tekrarladı tşkrler şimdiden yardımlarınız için

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:03 -->-> Daha önceki mesaj 17:31 --

    coksagolun

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:38 -->-> Daha önceki mesaj 18:03 --

    yardımlütfen

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:35 -->-> Daha önceki mesaj 18:38 --

    yardımedin lütfen

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:18 -->-> Daha önceki mesaj 19:35 --

    cok sagolun
     
    #6 gezgin42, 1 Mayıs 2015
    Son düzenleme: 30 Nisan 2015
  7. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Pendik/İSTANBUL
    Sanki arka tırnağı yok değilmi?yoksa resimmi yanıltıyor acaba.Şimesinin nedeni kıymık batmış yada kavgada diğer kuş ayağını ısırdığı için iltihaplanmış olabilir.Terramiycin merhem sürün.
     
  8. gezgin42
    Çevrimdışı

    gezgin42 New Member
    Üye

    Katılım:
    12 Mart 2015
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya
    Sa kuşun ayagında sorunvar

    sagol kardeşim merhemi alıcam ayağı ısırmadandolayı yara var galiba 1hafta sürüyümmü merhemi tşkrler allah razı olsun kardeşim konyadan mehmet
     
  9. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Pendik/İSTANBUL
    Merhemi iyeleşene kadar hergün kulak temizleme çubuğu ile sür bir zararı olmaz.
     

Sayfayı Paylaş