petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sağlığı iyimi beyler

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Akın tarafından 3 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Akın
    Çevrimdışı

    Akın New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]arkadaşlar kuşum nasıl iyimi muayene edin:)
     
  2. rock
    Çevrimdışı

    rock Member

    Katılım:
    14 Ekim 2013
    Mesajlar:
    250
    Beğenileri:
    0
    maşallah çok güzel. sağlıklı duruyor
     
  3. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  4. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Maşallah görünüşte bi sıkıntı yok gibi
     
  5. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Maşallah gayet sağlıklı görünüyor.
     
  6. Akın
    Çevrimdışı

    Akın New Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    0
    Teşekür ederim nazar deymesin
     
  7. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    0
    Görünüş itibari ile sağlıklı duruyor. Zaten hasta olunca belli olur yani anlarsınız.
     
  8. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Maşallah.

    Nokia 3310 ile gönderildi.
     
  9. Duygu GÖKCEN
    Çevrimdışı

    Duygu GÖKCEN New Member

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    1
    Başlıkta "Beyler" demiş, ben yazmam
    Nasıl da yazasım vardı "maşallah çok sağlıklı, çok şirin" diye .p


    N'olcak şimdi? :D
     
  10. hbnm35
    Çevrimdışı

    hbnm35 Member

    Katılım:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    0
    Maşallah sağlıklı gözüküyor
     

Sayfayı Paylaş