petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

samsungta çalışan arkadaş var mı forumda

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve selen canaydın bedel tarafından 18 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    acil bişey sormam gerek
     
  2. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    bir arkadaşım var çok yakın ?
     
  3. Nilgün BULUT
    Gizli

    Buyurun belki yardimci olabilcegımız birseydir
     
  4. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    cumartesi akşamı eşim doğum günü olarak bana samsung galaksi mega telefon aldı..orda kontrol etmedim heyecandan..eve geldiğimizde farkettim sağ üst köşesinde deformasyon olmuş (sağ üst köşe çerçevesinde düşürülmüş)farkettik..arıyoruz korupark samsungu açan yok..ne yapmamız gerek?
     
  5. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    hemen aldığın bayinin yolunu tutacaksın.ikna kabiliyetini kullanacaksın,oldu oldu olmadı biraz bekleyip,şayet deformasyon dediğin boya dökülmesi gibi birşeyse,kasasını değiştirirler.düşürmede oluşacak ezikler kabul edilmeyecektir
     
  6. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    okan abi kesin samsungda çalışanlar düşürmüşler çünkü eşyama acaip iyi bakarım 1 sene önce aldığımız telefonda çizik dahi yok yani..düşürmedim detelefonu..hani düşürdüm desem hata bende ben düşürdüm diyeceğim
     
  7. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    fatura ile birlikte bayiye gitmeniz yeterli. hiçbir mazeret gerektirmeden 30 gün içinde değiştirme hakkınız var ki size ayıplı mal sattıklarından geri almak zorundalar. eğer bir sıkıntı yartırlarsa kaymakamlıklarda tüketici mahkeme heyeti var oraya başvurmanız takibiyle en geç 1 ay için de ayıplı mal geri alınır. ayıplı ürünü geri almazlarsa tüketici hakem heyetine gideceğinizi belirtin baskı olsun üzerlerinde. birde sikayetvar.com a konu açarsanız samsung merkezden geridönüş alırsınız.
     
  8. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    1
    ürünü aldığınız yerle halletmelisiniz. iş samsung'a kalırsa büyük ihtimalle sizi dinlemeyecekler ve kullanıcı hatası olarak değerlendireceklerdir. yıllardır samsung kullanıyorum işleri güçleri hataları kullanıcıya bağlamak.
     
  9. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Düşürmeden kaynaklanan bozulma hasarlar garanti kapsamına girmedigi gibi, siz yapmamış olsanızda ürünü teslim almış oldugunuz için kabul görmeyecektir, oyüzden alırken dikkat etmeli.

    Bu konuda pek yapabiliceginiz birşey oldugunu sanmıyorum.
     
  10. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    peki alırlar mı çünkü hata benden kaynaklı değil onlardan kaynaklı



    şikayetvar.com u okudum samsungla ilgili çok komikler gerçekten..adamlar telefonları bile açmıyorlar 1 saattir arıyorum açan yok



    bencedeee
     
  11. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    1
    maalesef kore kökenli bir şirket olan samsung'un Türkiye'ye karşı ilgili davrandığını söyleyemem. güncellemeler bile bikaç ay sonra geliyor. ama koreye biz asker gönderiyoruz... vefasızlar aynı zamanda. eminim satan yer biliyodur telefondaki o durumu ama gel görki günümüzde kime güvenileceği belli değil.
     
  12. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    selen hanım herşey sizin haklılığınızı kanıtlamanıza bağlı ki bu konuda karalı davranırsanız almak zorundalar. alınmaz şu bu diyenler var samsung un umrunda olmaz diyenler samsumg global bir elektronik markasıdır ve bayii değil samsung adını kötüye çıkarmamak adına müşteri şikayetlerini her zaman dikkate alır.

    bu arada baktınız olmuyor en son çare tüketici hakem heyeti. faturanızla beraber konuyu açıklayıp başvurduğunuz da yardımcı olacaklardır size.

    gözünüz korkmasın siz kendinizden emin oldukça bayii geri adım atacaktır

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:33 -->-> Daha önceki mesaj 21:32 --

    koreye en son ne zaman asker yollamışız :) hala gidiyormu yoksa :)
     
  13. Buğra
    Gizli

    Buğra Guest

    moralinizi bozmak istemen ancak %99 almazlar. teknosa vs. gıbi bır yerden aldı iseniz şikayetvara yazın ben mediamarktan bir sorun yaşadm kabul etmedler sikayetvara yazdım ertesi gün aradlar. birde bır kurnazlık yapıp sigorta yaptırabılırseniz telefona sigortadan sonra oldu gibı gosterıp yaptırabilırsınız :D
     
  14. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    ya deli olucam gerçekten..demin canlı destekle konuştum..kadına dedim peki 1 ay bile beklerim tamirin ücreti olmaz herhalde dediğimde o hasara göre değişir dedi..yuhh yani artık..2 yıl garantim var bide benim yapmadığım hasarı sanki sen yaptın gibi atıyorlar..
     
  15. Kandemir KONUK
    Çevrimdışı

    Kandemir KONUK New Member

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    0
    Ercan arkadaşımızın uyarısınıda es geçmeyin derim, bu konuda en iyi yardım ve neticeyi tüketici hakları saglıyacaktır.

    Benzeri bir durum yigenimin başına gelmişti satıcı firma arıza ile ilgilenmeyince tüketici haklarına başvurdukları gibi firma şikayeti geri alma karşılıgında telin yenisini iade etmişti.
     
  16. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    peki bursada tüketici hakem heyeti tam nerde?en son çare onu deneyeceğim..hani ben düşürsem evet ya ben düşürdüm derim böyle konu açmam yukarıda biliyor benim yapmadığımı..
     
  17. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1

    genelde belediyelerde veya valiliklerin içinde oluyor

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:02 -->-> Daha önceki mesaj 21:57 --

    bende samsung kullandığım için biliyorum oraların yollarını
     
  18. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    yoksa sende mi başvurdun okan abi
     
  19. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1

    aynen öyle oldu selencim.kararlılıkla koşturdum yenisini aldım. oda bozuk :)
     
  20. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    yyeniyi hemen veriyorlar mı çok koşturdun peşinden bende deniycem de
     

Sayfayı Paylaş