Karadeniz Pet

samsungta çalışan arkadaş var mı forumda

selen canaydın bedel

Onursal Üye
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
2,365
Tepkime puanı
53
acil bişey sormam gerek
 
bir arkadaşım var çok yakın ?
 
Buyurun belki yardimci olabilcegımız birseydir
 
cumartesi akşamı eşim doğum günü olarak bana samsung galaksi mega telefon aldı..orda kontrol etmedim heyecandan..eve geldiğimizde farkettim sağ üst köşesinde deformasyon olmuş (sağ üst köşe çerçevesinde düşürülmüş)farkettik..arıyoruz korupark samsungu açan yok..ne yapmamız gerek?
 
hemen aldığın bayinin yolunu tutacaksın.ikna kabiliyetini kullanacaksın,oldu oldu olmadı biraz bekleyip,şayet deformasyon dediğin boya dökülmesi gibi birşeyse,kasasını değiştirirler.düşürmede oluşacak ezikler kabul edilmeyecektir
 
okan abi kesin samsungda çalışanlar düşürmüşler çünkü eşyama acaip iyi bakarım 1 sene önce aldığımız telefonda çizik dahi yok yani..düşürmedim detelefonu..hani düşürdüm desem hata bende ben düşürdüm diyeceğim
 
fatura ile birlikte bayiye gitmeniz yeterli. hiçbir mazeret gerektirmeden 30 gün içinde değiştirme hakkınız var ki size ayıplı mal sattıklarından geri almak zorundalar. eğer bir sıkıntı yartırlarsa kaymakamlıklarda tüketici mahkeme heyeti var oraya başvurmanız takibiyle en geç 1 ay için de ayıplı mal geri alınır. ayıplı ürünü geri almazlarsa tüketici hakem heyetine gideceğinizi belirtin baskı olsun üzerlerinde. birde sikayetvar.com a konu açarsanız samsung merkezden geridönüş alırsınız.
 
ürünü aldığınız yerle halletmelisiniz. iş samsung'a kalırsa büyük ihtimalle sizi dinlemeyecekler ve kullanıcı hatası olarak değerlendireceklerdir. yıllardır samsung kullanıyorum işleri güçleri hataları kullanıcıya bağlamak.
 
Düşürmeden kaynaklanan bozulma hasarlar garanti kapsamına girmedigi gibi, siz yapmamış olsanızda ürünü teslim almış oldugunuz için kabul görmeyecektir, oyüzden alırken dikkat etmeli.

Bu konuda pek yapabiliceginiz birşey oldugunu sanmıyorum.
 
fatura ile birlikte bayiye gitmeniz yeterli. hiçbir mazeret gerektirmeden 30 gün içinde değiştirme hakkınız var ki size ayıplı mal sattıklarından geri almak zorundalar. eğer bir sıkıntı yartırlarsa kaymakamlıklarda tüketici mahkeme heyeti var oraya başvurmanız takibiyle en geç 1 ay için de ayıplı mal geri alınır. ayıplı ürünü geri almazlarsa tüketici hakem heyetine gideceğinizi belirtin baskı olsun üzerlerinde. birde sikayetvar.com a konu açarsanız samsung merkezden geridönüş alırsınız.

peki alırlar mı çünkü hata benden kaynaklı değil onlardan kaynaklı


ürünü aldığınız yerle halletmelisiniz. iş samsung'a kalırsa büyük ihtimalle sizi dinlemeyecekler ve kullanıcı hatası olarak değerlendireceklerdir. yıllardır samsung kullanıyorum işleri güçleri hataları kullanıcıya bağlamak.


şikayetvar.com u okudum samsungla ilgili çok komikler gerçekten..adamlar telefonları bile açmıyorlar 1 saattir arıyorum açan yok



Düşürmeden kaynaklanan bozulma hasarlar garanti kapsamına girmedigi gibi, siz yapmamış olsanızda ürünü teslim almış oldugunuz için kabul görmeyecektir, oyüzden alırken dikkat etmeli.

Bu konuda pek yapabiliceginiz birşey oldugunu sanmıyorum.

bencedeee
 
maalesef kore kökenli bir şirket olan samsung'un Türkiye'ye karşı ilgili davrandığını söyleyemem. güncellemeler bile bikaç ay sonra geliyor. ama koreye biz asker gönderiyoruz... vefasızlar aynı zamanda. eminim satan yer biliyodur telefondaki o durumu ama gel görki günümüzde kime güvenileceği belli değil.
 
peki alırlar mı çünkü hata benden kaynaklı değil onlardan kaynaklı





şikayetvar.com u okudum samsungla ilgili çok komikler gerçekten..adamlar telefonları bile açmıyorlar 1 saattir arıyorum açan yok





bencedeee

selen hanım herşey sizin haklılığınızı kanıtlamanıza bağlı ki bu konuda karalı davranırsanız almak zorundalar. alınmaz şu bu diyenler var samsung un umrunda olmaz diyenler samsumg global bir elektronik markasıdır ve bayii değil samsung adını kötüye çıkarmamak adına müşteri şikayetlerini her zaman dikkate alır.

bu arada baktınız olmuyor en son çare tüketici hakem heyeti. faturanızla beraber konuyu açıklayıp başvurduğunuz da yardımcı olacaklardır size.

gözünüz korkmasın siz kendinizden emin oldukça bayii geri adım atacaktır

-- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:33 -->-> Daha önceki mesaj 21:32 --

maalesef kore kökenli bir şirket olan samsung'un Türkiye'ye karşı ilgili davrandığını söyleyemem. güncellemeler bile bikaç ay sonra geliyor. ama koreye biz asker gönderiyoruz... vefasızlar aynı zamanda. eminim satan yer biliyodur telefondaki o durumu ama gel görki günümüzde kime güvenileceği belli değil.

koreye en son ne zaman asker yollamışız :) hala gidiyormu yoksa :)
 
moralinizi bozmak istemen ancak %99 almazlar. teknosa vs. gıbi bır yerden aldı iseniz şikayetvara yazın ben mediamarktan bir sorun yaşadm kabul etmedler sikayetvara yazdım ertesi gün aradlar. birde bır kurnazlık yapıp sigorta yaptırabılırseniz telefona sigortadan sonra oldu gibı gosterıp yaptırabilırsınız :D
 
ya deli olucam gerçekten..demin canlı destekle konuştum..kadına dedim peki 1 ay bile beklerim tamirin ücreti olmaz herhalde dediğimde o hasara göre değişir dedi..yuhh yani artık..2 yıl garantim var bide benim yapmadığım hasarı sanki sen yaptın gibi atıyorlar..
 
Ercan arkadaşımızın uyarısınıda es geçmeyin derim, bu konuda en iyi yardım ve neticeyi tüketici hakları saglıyacaktır.

Benzeri bir durum yigenimin başına gelmişti satıcı firma arıza ile ilgilenmeyince tüketici haklarına başvurdukları gibi firma şikayeti geri alma karşılıgında telin yenisini iade etmişti.
 
peki bursada tüketici hakem heyeti tam nerde?en son çare onu deneyeceğim..hani ben düşürsem evet ya ben düşürdüm derim böyle konu açmam yukarıda biliyor benim yapmadığımı..
 
peki bursada tüketici hakem heyeti tam nerde?en son çare onu deneyeceğim..hani ben düşürsem evet ya ben düşürdüm derim böyle konu açmam yukarıda biliyor benim yapmadığımı..


genelde belediyelerde veya valiliklerin içinde oluyor

-- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:02 -->-> Daha önceki mesaj 21:57 --

genelde belediyelerde veya valiliklerin içinde oluyor

bende samsung kullandığım için biliyorum oraların yollarını
 
maalesef kore kökenli bir şirket olan samsung'un Türkiye'ye karşı ilgili davrandığını söyleyemem. güncellemeler bile bikaç ay sonra geliyor. ama koreye biz asker gönderiyoruz... vefasızlar aynı zamanda. eminim satan yer biliyodur telefondaki o durumu ama gel görki günümüzde kime güvenileceği belli değil.

genelde belediyelerde veya valiliklerin içinde oluyor

-- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:02 -->-> Daha önceki mesaj 21:57 --



bende samsung kullandığım için biliyorum oraların yollarını

yoksa sende mi başvurdun okan abi
 
Geri
Üst