petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Şaşkın sizlerle =)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Kağan Köse tarafından 7 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. acemikız
    Çevrimdışı

    acemikız Guest

    maşallah benım bademi andırıyor :)
     
  2. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Kizimiz sana yavru verir ilerde ins
     
  3. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    heheh :D valla pek anlasamıyoruz Şaşkın'la :D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:22 -->-> Daha önceki mesaj 01:21 --

    kız mı ? erkek kuş dıye aldım ben bunu ama :confused:
     
  4. Ahmet Behçet
    Çevrimdışı

    Maşallah çok tatlı renkleri var. Ayrıca Bencede bu kuş dişi.
     
  5. acemikız
    Çevrimdışı

    acemikız Guest

    evet sanırım dişi.bende pek iyi anlaşamıyorum son zamanlarda elimi ısırmaya başladı ama yinede seviyorum napıyım ://
     
  6. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Kus disi dostum 3 aylik civari
     
  7. acemikız
    Çevrimdışı

    acemikız Guest

    bende bademin fotolarını atıyorum ama kimse bademe tatlı demedi neden acana bana tatlı geliyor sevdiğim için mi :D:D
     
  8. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    teşekkürler ama erkek olmalı yaa oyle verdıler bana.. vee ötmesi vs vs erkek kuş gıbı yanı konusmaya sımdıden calısıyo sankı. ayrıca gagasında mavılık belırmeye basladı. erkek kusların gagası mavı olurmus

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:28 -->-> Daha önceki mesaj 01:26 --

    pekı emre gagasında belırmeye baslayan mavılık.. anlayamadım bu ısı ben ya :/
     
  9. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Sen onu 2 ay sonra gor isirmadik yerini birakmaz disiler biraz cadi oluyor bu kus yusde 100 disi
     
  10. Ahmet Behçet
    Çevrimdışı

    burun delıklerının etrafı beyazsa kuş dişidir dostum. Senınkı de beyaz gözukuyor.
     
  11. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    emre benım anlayamadıgım tamam ısırıyo dogru dedıgın gıbı cadılıkta var ama gagası mavı olanlar erkek olurmus. bunun gagası mevılesmeye basladı sankı. ne bılım aklımı karıstırdınız :) dısı kuslar alısmazkı ya. üzüldüm =/
     
  12. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Kaann kus disi mavilik olagan bisey disilerde alt tataf mavi burun delik etrafi beyaz olur sonra kizginlasinca kahverengiye doner sen pembe veya mor cere rengi olan bir kus al istersen erkek istiyorsan
     
  13. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    anladım.. bende dıyorum bu kus bana neden alısmıyo yaa.. neyse napalım ben de dısı kus beslerım dısı dıye atıcak degılım tabı konusmasın ya ben adece benle oynasın falan ıstıyorum nolcak sankı.. sansıma dısı denk gelmıs napalım
     
  14. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Disi kusta alisir ama hircin olurlar konusurda ama erkek gibi net olmaz ve erkek gibi uysal olmaz ama bak 5 ay sabredersen erisgin olunca yanina erkek at yusde 90 yavru alirsin bende soylemesi
     
  15. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    dgru es olsa ıyı olur bnm ıcın farketmez emre de. ben bı kus beslemek ıstıyorum oyle olmak zorunda suan en azından. yavru olduktan sonra yetıskınlerı naparım. bakıcam artık napım .s
     
  16. acemikız
    Çevrimdışı

    acemikız Guest

    o kadar moralini bozma.ilgi olursa bence dişi veye erkek olması farketmez ayrca yanlız olduğu için mecbur seni sevecek.
     
  17. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    benı sevcek de hanı ne bılım bu kus cok zor bı kus. ınan tum gun evdeyım ve sureklı konusuyorum ılgılenıyorum. kendıme bu kadr bakmıyorum. ama ne tam olarak alısacak bu gıdısle ne de ıstedıgım gıbı konuscak. hayır ne takas yapmak ne de baska bı kus ıstıyorum bunu cok sevıyorum.. ama 1 kelıme de olsa benım ıcın onemlı degıl. benımle ılgılensın elıme falan alıssın bana yeter ıstedıgım de bu zaten
     
  18. acemikız
    Çevrimdışı

    acemikız Guest

    kaç ay oldu senınle?ben 5 martta aldım ve erkek ama yınede bana alıştığı söylenemez.kafesın içinde elimden yem yiyor.kafesi açınca dışarda geziyor sonra kapısını açık bırakınca kendi geri geçiyor sürekli mırıldanıyor.Ama bunun haricinde konuşma yok elime kendi isteği ile gelmiyor yani benimkide böyle
     
  19. Kağan Köse
    Çevrimdışı

    benım hemen hemen 2.5 3 ay oluyo. yenı ogrendım dısıymıs. mırıldanma var. ama bugun aksam ozellıkle buyuk gelısme var. her ne kadar onermese de bazı kısıler ac bıraktım ve yemlıgı yanıma koydum masaya koydum vs . kapagı acık gelıyo. normalde kafesten ıcerı elımı soktugumda elımı ısırıyo elımden yemde yıyo ama yıne ac bırakınca. yanı cok uzun sure olmamak kaydıyla ac bıraktım ve her gun boyle devam edıcem suan da cok sakın
     

Sayfayı Paylaş