petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Satılık %100 Verimli 10 numara 5 Yıldız Çift

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve muhabbetkusu tarafından 20 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    01 - Irkı: Dişi Yerli ve Erkek Çekoslavak

    02 - Cinsiyeti:

    04 - Yaşı: 1-1,5

    05 - Sağlık Durumu: Gayet Sağlıklı Kuşlar

    06 - Bilezik No: -

    07 - Fiyatı: 100 TL Ev Tipi Kafesiyle Birlikte ( Pazarlık Yoktur )

    08 - Geçerlilik Tarihi: Satilana kadar

    09 - Satılan / Alınacak Şehir: Ankara

    10 - Gönderilebilecek Mesafe: Sadece Ankara içi

    11 - İrtibat Telefonu: 0 (506) 958 56 06

    12 - Mail Adresi: info@muhammetcelik.com

    13 - Telefonlaşılabilinecek Zaman Dilimi: 10:00 - 22:00

    14 - Açıklamalar: Kuşlar 10 numara fazla söze gerek yok zaten gelip yakından gördüğünüz vakit sizde bana hak vereceksinizdir. İlk kuluçkasını kuşlar bendeyken geçirmişti ve 6 yumurtanın 6'sı da dolu çıkmıştı. 6 yavruda gayet sağlıklı yavrulardı ve hepsi satıldı. Ardından ikinci kuluçkasını yeni sahibi yakın akrabama sattıktan hemen sonra ondada 5'de 5 yaptı boş yok. Yuvalik taktığınız taktirde %100 verim alabileceğiniz sağlam kana sahip kuşlardır. Fiyata ev tipi kafes ve tum aksesuarlar dahildir.

    NOT: Sadece haftasonu gelip görebilersiniz. Haftaiçi çalışıyor olduğumdan ve eve geç geldiğimden malesef gösterebilme şansım yok.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Efe Çalışkan
    Çevrimdışı

    on numara kuşlar valla ama apartman dairesinde işte bi çiftten fazlası sıkıntı oluyo bana :) hayırlı satışlar
     
  3. Burak Ayaz
    Çevrimdışı

    Burak Ayaz Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı satışların olsun hocam :)
     
  4. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    sadece erkeği satsan :D
     
  5. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    opal gök mavi clear wing erkeğiniz bunlara güzl bi örnek hatta seyreltik soluklularada ışık yansımasından dişi hakkında pek bi yorum yapamadım Maşallahları Var Özellikle Erkek bir adım önde güzel bi takım alan arkadaşa hayırlı olsun
     
  6. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Teşekkürler :)

    Teşekkürler :)

    Malesef. Çift şeklinde satış :)

    Erkek'de Dişi'de her ikiside 10 numara kuşlar.. Resimlerde ön planda olan Erkek fakat Dişi'nin erkek'den eksik kalır yanı yok.. Çok mükemmel kuşlar her ikiside :)

    Ben 150 TL'ye satmıştım şuanki sahibine. Sahibi yakın bir akrabam. Kendisi bunları satıp 1 Adet Show Jumbo Erkek Yavru alıp evcilleştirmek istiyor. O yüzden fiyatı aciliyetten düşürdü :)

    Buda benim eski satış konum: http://www.muhabbetkusu.com.tr/geri-donusum-kutusu/satilik-100-verimli-10-numara-cift-9727.html
     
  7. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Abi hayırlı satışlar. Birde tüllük kullanmayan insanlardaki cesarete hayranım :D Ben kullanmasam her yere yem kabukları daüılıyor.
     
  8. Volkan SARSAN
    Çevrimdışı

    Volkan SARSAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    0
    MaşAllah hayırlı satışlar olsun gerçekten süper çift :) Böyle İstanbulda hazır çift bulsam alacam da hep Ankara hep Ankara ayıp valla :D
     
  9. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Maşallah çok güzel renklere sahip , hayırlı satışların olsun Muhammet.
     
  10. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Teşekkürler :)

    Teşekkürler :)

    Teşekkürler abi sağol :)

    -------------------

    Kuşlar daha önce bendeyken 1 kuluçka geçirdi ve 6'da 6 yaptılar boş yoktu.. 6 yavruyuda satmıştım.. Ardından yakın akrabama sattım ve kendisindeyken 5'de 5 yaptı boş yoktu yine.. Cidden 10 numara 1 çift. Bu fiyata kaçırılmayacak kuşlar ;)
     
  11. Yeliz KOCAGÜN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    622
    Beğenileri:
    0
    hayırlı satışlar muhammet
     
  12. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    1
    Vallahi harika fiyat. Bu gibi konuları her gördüğümde Ankara, İstanbul' a taşınasım geliyor :) mesajı yazınca farkettim gümüş üye olmuşum :)
     
    #12 Kadir SEZGİN, 20 Ocak 2014
    Son düzenleme: 20 Ocak 2014
  13. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1
    hayırlı satışlar muhammet.kuşlar bomba
     
  14. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    hayırlı satişlar dostum...
     
  15. Aşkın TOSUN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    453
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı satışlar kuşları çok beğendim keşke ankarada olsaydım :)
     
  16. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Sağol abla teşekkür ederim :)

    Teşekkürler kardeşim sağol :) Fiyatı inanılmaz derecede düşük tuttuk. Düşük tuttuk ki herkes faydalanabilsin diye.

    Sağol abi teşekkür ederim :)

    Sağol kardeşim teşekkürler :)

    Teşekkür ederim sağolun :) Nasip kısmet.
     
  17. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    maşallah fiyatı çok uygun hemde
     
  18. Batuhan Eroğul
    Çevrimdışı

    Parasızlığın gözü kör olsun :( Param olsa kaçırmazdım. Hayırlı satışlar.
     
  19. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Teşekkürler :)

    Teşekkürler :)
     
  20. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    ben hala tek erkeğe talibim :D
     

Sayfayı Paylaş