petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

şimdi ne yapmam lazım?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Üretimi' forumundadır ve Ali sarikaya tarafından 19 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

  1. Ali sarikaya
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    0
    selamun aleykum arkadaşlar ilk defa çift olarka kus besliyorm . yuvalık taktım 1 hafta once şimdi kuslarım kafa falan sallıyolar yuvalıga giriyolar erkek yem kusma mı oyle bişey varmıs ondan yapıyo. şimdi ne yapmam lzm 2 günde bir mama veriyrum hergun yemleri falan temilziyorum bide yavru olursa ne zaman olur acaba cok merak ediyorum
     
  2. Korhan KARAOREN
    Çevrimdışı

    Korhan KARAOREN Active Member

    Katılım:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    654
    Beğenileri:
    55
    Belirtiler cok olumlu, kafeste kalamar kemigi, mineral blok, kus kumunu eksik etmeyin. Disi yumurta yapacagi zaman kalamar kemigini kemirmeye baslar. Haftada 2 kere mama vermeye devam edin, bir de haftada iki kere vitaminli su verin.
    Ciftlesme olduktan sonra 10 icinde yumurtayi gorursunuz insallah. Kulicka suresi 18-20 gun civaridir.
    Bu sure zarfinda kuslari fazla rahatsiz etmeyin.
     
  3. Serdar
    Çevrimdışı

    Serdar Active Member

    Katılım:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    36
    Söylediklerinin hepsi olumlu şeyler. Korhan arkadaşın söylediklerini de yaptıktan sonra son şey SABIRLI olmak...
     
  4. Ali sarikaya
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    0
    vitamin blogu kus kumu taktım . petshopa gittim kalamar gemiği kalmamıs onun yerinede ballı kraker taktım ama en kısa surede kalamar kemiğide alcam . mamamda 2 günde bir veriyorum. diğer çiftim 6.5 aylık onlarında herşeyi hazır yuvalık taksam mı?
     

Sayfayı Paylaş