petshop

                   

Şirinimin cinsiyeti nedir acaba?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve sametisbank tarafından 10 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. sametisbank
    Çevrimdışı

    sametisbank New Member
    Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    0
    Şirinin cinsiyeti konusunda yardımlarınızı rica ediyorum. [​IMG] [​IMG]
     
  2. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    şirin bir dişi
     
  3. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    Yer:
    istanbul
    dişi kuşunuz
     
  4. ismail baktır
    Çevrimdışı

    maşallah dişi
     
  5. Vto
    Çevrimdışı

    Vto Guest

    Şirine diyin bence :D
     
  6. huysuz
    Çevrimdışı

    huysuz New Member
    Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    1
    arkadaşlar nasıl olurda dişi dersiniz pess.. tam bir delikanlı.. erkek bu ya. maşallah.
     
  7. Oğuzhan Çelik
    Çevrimdışı

    maşaallah dişi gayet sağlıklı :)
     
  8. ismail baktır
    Çevrimdışı

    koyu mavi olur erkeğin burnu
     
  9. Gökhan KARAALİ
    Çevrimdışı

    Disilerde burun deliklerinin etrafi aynen boyle beyaz olur. Erkeklerde daha koyu ve mas mavidir
     
  10. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    yuhhhhhhh yaaaaaaaaa göz var nizam var onca kisi dişi diyorsa siz erkek diyorsanız size pesssssssss :D:D:D:D:D:D:D:D
     
  11. ismail baktır
    Çevrimdışı

    nilgün abla sinirlendi :)
     
  12. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    yok ablam yaaa sinirlenmedim güldüm
     
  13. ismail baktır
    Çevrimdışı

    arkadaşın dişi demesinde ki amaç neydi acaba ablam :)
     
  14. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    Dişi dese keske.errrkek dedi.
    Formu canlandırmak heralde :))))
     
  15. ismail baktır
    Çevrimdışı

    ha erkek demişi demi yaa :) iyi oldu ama milleti uyandırdı :)
     
  16. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    abla daha yavru kuş ceresin sa tarafi biraz mavi ... erkek e de done bilir şimdilik dişi gibi duruyor...
     
  17. tameryilmaz38
    Çevrimdışı

    erkek olması için burun deliklerinin etrafı beyaz olmamalı tamamı renkli olmalı herkesin yaptıgı hata bu. zamanla alt taraftaki mavilik gider burun tek renk olacaktır
     
  18. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    dostum kus daha yavru şuanda dişi gibi görnüyor ama erkeğe de done bilir... ben öyle kuş cok gördüm dişi gibi durup erkek oldu sonradan erkek gibi durup da dişiye donen kuş cok gördüm... 5 aylık olunca tam netleşir cinseyeti...
     
  19. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    Hmmmm peki
     
  20. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    kafasindaki çizgiler duruyo daha abla ... ;)
     

Sayfayı Paylaş