petshop

                   

site kapandı sandık !!!

Konusu 'Duyurular' forumundadır ve Ercan Uçar tarafından 26 Haziran 2015 başlatılmıştır.

  1. Ercan Uçar
    Çevrimdışı

    Ercan Uçar Active Member
    Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    824
    Beğenileri:
    44
    çok şükürki herhangi bir skıntı yok site bir ara kapandı sandım :) İnşallah sorun çözülebilmiştir.
     
  2. Ebru Tunçer
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2014
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    0
    Aynen ya.Bir de erişim engellendi diyor ya Allah Allah ben ne yazdım da engellendim acaba diye düşünmeye başladım bir anGüncellemeden sonra normale döndü şükür ☺️


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Doğukan Hazar
    Çevrimdışı

    Doğukan Hazar Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    1.250
    Beğenileri:
    116
    Bi gram zevkimiz vardi onu da aldilar diye endiselendim. Simdi baktim acilmis site. Ne yalan soyliyim sevindim valla :D

    SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Hayırlısı olsun. [MENTION=3564]Ercan Uçar[/MENTION] sana açılır dedim değil mi kardeşim :D
     
  5. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Bulunduğumuz sunucu da trafik (hit) durumu çok iyidi ama sitemiz maşallah günler geçtikçe oldukça iyi duruma doğru gidiyor. Günlük tekil ziyaretçilerimiz arttıkça da trafiğimiz dolmaktadır, ilerleyen vakitlerde ise çok ama çok iyi bir sunucuya geçeceğiz.

    Saygı ve Sevgilerimle
    Tevfik AKTUNÇ
     
  6. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Hadi bakalım kardeşim inşallah. Çok uzun sürdü ama bu sefer. Sana mail attım sabah geldi mi :)?
     
  7. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Evet ağabeyim Özel Mesaj göndermişin sanırım site üzerinden ondan bahsediyorsun? Gördüm de pek vaktim olamadı, aniden çıkmam gerekiyordu. Şimdi de yeni giriyorum internete, inan pek fazla müsait olamıyorum bu aralar başımdan pek hayırlı şeyler geçmiyorda. Kusura bakma ağabeyim..
     
  8. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    Gecmis olsun kardesim. Var mi yapabilecegim birsey? Elimden geldigince yanindayim kardesim biliyorsun. Haberdar edersin.
     
  9. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    Allah razı olsun sayın ağabeyim, düşünüp bu şekilde söylemen dâhi yeterlidir. Çok teşekkür ediyorum, sağ olasın var olasın.
     
  10. fistikk
    Çevrimdışı

    fistikk Member
    Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2015
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    0
    Mobil cihazlara uygun olabilir okumak icin yakınlaştırmak zorunda kaliyorum :)
     
  11. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    valla bende kapandı sandım sadece ben mi engellendim diye düşünüyodum bide neyle vakit geçircem diye düşünüyodum
    gerçekten bu sitenin kapanması büyük bir bilgi kaybı olurdu çok yararlı bilgiler ve deneyimler var
     
  12. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    21
    Sitemizin kapanması gibi bir durum asla söz konusu olamaz bu konuda gönlünüzü ferah tutunuz :) Sağolsun Tevfik kardeşim gerekli açıklamayı yapmış zaten bu yüzden farklı bir açıklama yapmama gerek yok diye düşünüyorum :) Herkese iyi forumlar diliyorum.
     

Sayfayı Paylaş