petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

site kurmak????????

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Murat KARAYILAN tarafından 19 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar kaç gündür araştırma yapıyorum kafamdaki soruma çözüm bulamadım.misal muhabbet kuşu forumu kurmak istiyorum diyelim maliyeti ne kadar olur ve aylık getirisi ne kadardır benim 27 yaşındaki arkadaşım ve ben böyle bir site kurmak istiyoruz..
     
  2. Onur KUZUKIRAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    523
    Beğenileri:
    0
    sitenin getirisi sadece yapılan reklamlardan gelir tabiki reklam veren olursa 1-2 yıl cepden yersiniz ondan sonra site tutarsa reklamlardan para gelir fazla bişey beklemeyin
     
  3. Muhammed KARAKAŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    141
    Beğenileri:
    0
    Domain: 17 lira (yabancı firmalardan alırsan 5 liraya kadar düşer)
    Hosting: 10-20 lira (günlük ziyaretçin artarsa maliyetinde fazlaşır)
    Forum: Vbulletin ücretli bir sistem. Mybb, Phpbb ya da smf forumlarından birini kurarsan ücretsiz. Senelik 50 lirayı bulmaz yani :)

    Edit. Sitelerimden biri: http://www.mavigol.info/
     
  4. halityvz
    Çevrimdışı

    halityvz Guest

    başlangıç olarak vbulletin yazılım yerine mybb kullanırsınız maliyeti minimuma düşürmek için. forum sitesi için çok çalışmanız gerekir. emek isteyen bir iştir. bende zamanında yaptım bu işleri reklam için zamana ihtiyacınız var. hemen para kazanılmaz.
     
  5. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Domain hosting senden ise 30 lira yıllık
     
  6. Sinan Özen
    Çevrimdışı

    Eğer googledan reklam alabilirsen (Adsense) çok iyi para getiriyo :) kendimden biliyorum
     
  7. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Vbulletin veri tabanına sahip com uzantılı forumların aylık kirası yüksek oluyor..
     
  8. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar ben öncelikle size fikrimi söyleyeyim bu forudan güvenilir 2-3 arkadaşlar ortak site yağni site kursak sultan ya muhabbet kuşu üzerine ..... fikirlerinizi almak istiyorum bu konuda bana destek çıkacak olan birisi :)
     
    #8 Murat KARAYILAN, 28 Aralık 2013
    Son düzenleme: 28 Aralık 2013
  9. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    muhabbet kuşu adına zaten böyle bir site var o da burası ikilik çıkarmaya gerek yok farklı bir site deneyebilirsiniz..
     
  10. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    şşş sessiz konuşun :)muhammet abi duymasın :D
     
  11. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    evet doğru söylüyorsunuz benimki sadece fikirdi.Daha çok sultan papağanı sitesi olabilir.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:38 --

    Yok duyabilir zaten onun kazancını etkileyecek bir şey yapmıyoruz :)
     
  12. Crowlie
    Çevrimdışı

    Crowlie Guest

    Destek olma isterdim lakin öğrenci olmam ve paramın sınırlı olması nedeniyle çok sıkıntılar çekiyorum. An itibariyle ayın 15ine kadar 3 lira param kaldı :D
    ama kodlarda falan yardımcı olabilirim
     
  13. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    evet olabilir..site kurmak maliyetli bir iş değil gibi görünüyor fazla fikrim yok ama.
     
  14. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    yanılmyorsam papağan içınde war forum . bırde okuyorsunuz galba ayırıcak wakit vs. warmı
     
  15. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
    niye böyle bir tribe girdin anlamadım :D :D
     
  16. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    bizde öğrenciyizde onun için bir şeyler yapmaya çalışıyorum.:D

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:42 -->-> Daha önceki mesaj 23:40 --

    evet okuyorum vakit ayırıırm yeterki site kurulsun:)
     
  17. Crowlie
    Çevrimdışı

    Crowlie Guest

    :) bu site işleri kısa dönemde getiri sağlamaz daha çok cepten yersin anca uzun dönemde getiri sağlar fakat kâr marjı pek yüksek olmaz.Dediğim gibi forum açacak olursanız tutara göre ortak olabilirim. zaten Ankarada oturuyoruz bizde fakat ben okul için denizlideyim :) en kötü kodlamalarda yardım ederim
     
  18. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    bence öyle düşünme eğer üniverste hayalin warsa bırde meslek lisesi ögrencisisn galba dahada waktin kalmcak benden soylemesı ;)
     
  19. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    kısaca site kurmaya kalksak ilk başta neler yapmamız gerekmekde ve cepten çıkacak para önemli gerisi ben reklam ayarlamaya çalışırım .
     
  20. Crowlie
    Çevrimdışı

    Crowlie Guest

    Triplik birşey yok fakat üslubuna dikkat etmezsen tribe sokarım haberin olsun.
     

Sayfayı Paylaş