petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sizce ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Süleyman Aydın tarafından 3 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Kolay gelsin arkadaşlar size bir sorun olacak daha doğrusu öneri Sizce yuvalığa ne koymalıyım Talaş mı? Kum mu?

    Hemen demeyin kuşların çiftleştimi felan hala ortada öyle bişey yok :( :(

    Öneriniz için şimdiden sağolun.
     
  2. Volkan MOROĞLU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    0
    Bi avuç hamster talaşı bir avuç kum koy karıştır .
     
  3. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Ya yuvalıkta oğuk var ama bayağı küçük nasıl olduğunu bende anlamadım neyse teşekkür ederim Volkan Bey.
     
  4. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    Ben ikisinide ayri ayri koymustum atti disari kendi super hazirlamis yuvayi
     
  5. Volkan MOROĞLU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    7 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    0
    Rica ederim güzel kardeşim . oyuk varsa azcık kum serp yeter .
     
  6. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Ablacığım bence de talaş koy, forumda da çok kişi öneriyor zaten.
     
  7. Süleyman Aydın
    Çevrimdışı

    Oyuğu oldukça küçük o kadar yumurtaya yetmez :( ah bi yumurtlasa :( birde ben yuvalığı düz koymuştum yanlış koymuşum onu yatay yapacağım inş hafiften hafiften kızışma başlamış dişide sonumuz iyi olsun :D :D
     

Sayfayı Paylaş