petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sizlere Bir Sorum Var...

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve guneylee tarafından 26 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. guneylee
    Çevrimdışı

    guneylee Guest

    Merhabalar.

    Benim dişi olduğunu sandığım bir mavişim vardı ve yanına erkek olarak bir yeşil koyayım dedim geçenlerde yeşil erkeği buldum ve aldım. Eve getirdim ve birden bire kaynaştılar oynadılar evin içinde dolandılar ıslıklar öpücükler falan gayet güzeldi. Şimdi bir şüphem var sorum da bu şüphemin içinde. Cinsiyetlerini tam olarak ayırt edemiyorum bunun nedeni erkek diye tahmin ederek aldığım kuşun hareketsiz kalması ve benim dişi sandığım mavişimin sürekli kurlar yapmaya çalışıp yeşilin üstüne çıkmaya çalışması. Maviş sürekli gagasını yere vuruyor ıslık ötüyor, aşkım diyor, öpücükler atıyor, yeşilin üstüne çıkmaya çalışıyor (yeşil izin vermiyor). Yaşlarına gelicek olursak mavişim yaklaşık olarak 9 aylık. Yeni aldığım yeşil kuş ise yaklaşık 4 aylık. Eğer mavişim dişi olsa böyle kurlar yapar mıydı? yeşilin üstüne çıkar mıydı? ve eğer yeni aldığım yeşil erkek olsa biraz daha hareketli mi olurdu? Mavişimin üzerine çıkmasına karşı mı çıkardı? çözemedim :D inş. biri erkek biri dişidir sonuç olarak :)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]


    Bunun dışında bir konu daha var oda kendim el yapımı bir yuvalık yaptım. Gayet güzel oldu ahşaptan içine duvarlarına kadife gibi kumaş yapıştırdım sıcak tutusun diye. Arkadan kapı açtım kontrol amaçlı. Konarga yaptım :D daha ne yapayım. İçine talaşda serdim ince fakat gel gelelim bunca uğraşıma rağmen kuşlarım daha 1 kere bire yuvalığa adım atmadılar. Kendim elimle sokmaya çalışıyorum girmemekte inat edince kıramıyorum bırakıyorum. Neden girmiyorlar acaba? Karanlık diye mi? Şimdiden gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim. Hayırlı günler...
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Heralde oyun yapıyodur hocam yoksa dişi çıkmaz :D Erkek biraz ufakmış keşke yaşıtı yada büyüğünü alsaydınız
     
  3. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Bunların Her 2side erkek olmasın o_O Ama yeşil kuş küçükmüş biraz normal
     
  4. Hürkan YILMAZ
    Çevrimdışı

    Yok ya dişiye benziyo ama belli olmaz :D
     
  5. byrktrbrk
    Çevrimdışı

    byrktrbrk Member

    Katılım:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    3
    Banada ikiside erkek gibi geldi :D
     
  6. guneylee
    Çevrimdışı

    guneylee Guest

    Ben mavişi dişi sanıyordum ceresinden dolayı ama dediğim gibi erkek diyerek aldığım dişinin üstüne çıkıyor sürekli :) çok kıllanıyorum bu duruma :D ama yeşilde çok hareketsiz acaba yeşilin dişi mavişinde erkek olma ihtimali var mı ? :)
     
  7. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Yeşilin dişi olma ihtimali sıfır sapına kadar erkek :) senin maviş şüpheli :)
     
  8. byrktrbrk
    Çevrimdışı

    byrktrbrk Member

    Katılım:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    3
    mavişte erkek sapına kadar olmasada :D
     
  9. guneylee
    Çevrimdışı

    guneylee Guest

    Uvv o zaman sanırım ayvayı yedim çünkü ikiside erkekse bunlar Gay olacak :) üstüne çıkıyo ama ya hayla kafam karışık :D yeşil erkekse niye üstüne çıkmasına izin veriyo? Eğer ikiside erkekse zaten yuvalığada girmezler dimi :)
     
  10. byrktrbrk
    Çevrimdışı

    byrktrbrk Member

    Katılım:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    3
    Ya oyun oynuyorlar falan kuşlar garip canlılar anlamak çook zaman alıyor :D
     
  11. guneylee
    Çevrimdışı

    guneylee Guest

    Benim mavişin cinsiyetini çözebilen varsa söylesin lütfen ya. İkisinide çok sevdim şimdi bunların ikiside erkekse ben hangisini değiştiricem ya off :S
     
  12. Volkan SARSAN
    Çevrimdışı

    Volkan SARSAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2013
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    0
    ................................................................................................................
     
    #12 Volkan SARSAN, 26 Ocak 2014
    Son düzenleme: 27 Mart 2016
  13. guneylee
    Çevrimdışı

    guneylee Guest

    Teşekkürler herşey için :) birde pet shopta dişilerin olduğu kafes ayrı mı?
     

Sayfayı Paylaş