petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sonunda Çifleşti (Ama bi sorun var)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Leyla Sömür tarafından 16 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kuşlarımın çiftleştiğini gördüm ama erkek dişinin üstüne çıktığında kanatlarını açmıyor üstünde yürüyor gibi bi sağa bi sola böyle çifleşmemi olur.İlk defa gördüm 2 kere gördüm 2 sinde de aynısını yaptı.
     
  2. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Acemidir yolunu bulur merak etme
     
  3. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    İlk kuluçkası acaba ondan mı ?
     
  4. realistic437
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Ben bugun sahit oldum upload edeyim linki atarim 2bucuk dakika surdu ama en son 15 20saniye denk getirebildi

    Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:23 -->-> Daha önceki mesaj 10:22 --

    Benimde kuslarim genc daha ilk yumurtasi dun geldi

    Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    Peki bu ne zaman düzelir arkadaşlar
     
  6. realistic437
    Çevrimdışı

    Katılım:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Tecrube lazim. benim ilk yumurtasi dun geldi. Bugunde sabah ciftlesmelerine sahit oldum umarim basarili olmuslardir. Tamamen icgudusel zamanla ogrenecektr

    Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    İlk kuluçkada biraz amatör olabilir, zamanla profesyonelleşirler. Kolay gelsin.
     
  8. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    Bu siteyi gerçekten seviyorum sağolun arkadaşlar iyki varsınız :))
     
  9. mervekcrgl
    Çevrimdışı

    benim dişide hamile bugün yarın yumurta gelir ama bende normal çiftleştiklerini görmedim saçma sapan yapıyorlar boş gelecek galiba
     
  10. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.391
    Beğenileri:
    19
    nasıl sacma sapan :D karısmayın bırakın su akar yolunu bulur :D
     
  11. mervekcrgl
    Çevrimdışı

    kafasına falan çıkıyo thaf tuhaf bende öyle bıraktım napalım :D
     
  12. Leyla Sömür
    Çevrimdışı

    Leyla Sömür New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    0
    Düzelir düzelir :))
     

Sayfayı Paylaş