sonunda kuşlarım çiftleşti :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bettikler tarafından 4 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Profesyonel

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya EREĞLİ
    arkadaşlar kuşları iki ay önce aldım uzun zamandır bekliyorum ve sonunda bugun çiftleştiklerini gördüm :) uzun zamandır dişi kuş direnip duruyordu erkek kur yaparken altına yatmıyor tabiri caizse sırık gibi dikilip erkeği gagalıyordu bugun erkek kur yaparken hemen kuyruğu kaldırdı öne eğildi erkek sonunda ustune cıktı.son bi haftadır mamasında değişiklik yaptım mama içeriğiindeki tavuk yumurtası yerine bıldırcın yumurtası rendeledim artı olarak daha once konusunu actığım miravit vitamini suyuna ekledım şükur bugun çiftleştiklerini gordum yakında yumurtalar gelir inşallah.
     
    #1 bettikler, 4 Mart 2014
    Son düzenleme: 4 Mart 2014
  2. Abdurrahman CENGİZ
    Çevrimdışı

    gözünüz aydın hayırlısıyla yavrularınız olur inşallah
     
  3. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Profesyonel

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya EREĞLİ
    teşekkurler hocam ne kadar sevindim anlatamam 2 aydır kafesi gozlemleyıp duruyordum anladımkı bu iş sabır işi:)
     
  4. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Hadi gözünüz aydın inşallah yavruların fotolarını da paylaşırsınız.
     
  5. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Profesyonel

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya EREĞLİ
    insallah yumurtlasın hemen atarım fotolarını
     
  6. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ Profesyonel

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Hatay/Kırıkhan
    Gözünüz aydın hocam foto isteriz sonraki zamanlar için.
     
  7. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Profesyonel

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya EREĞLİ
    ne demek hocam forumun bu konuda bana çok yardımı oldu daha öncede beslemiştim ama o zamanlar bu işi baya bi acemi yapmısız butun arkadaşlardan teşekkur ederim iyiki böyle bi forum var
     
  8. Fırat TORUN
    Çevrimdışı

    Fırat TORUN Süper Üye

    Katılım:
    1 Mart 2014
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    0
    Hayırlısı olsun inşallah.
     
  9. oguzhan_06
    Çevrimdışı

    Bol yavrulu bir kuluçka süresi olur inşallah.
     
  10. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Profesyonel

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    Hayırlı olsun inşallah yavrularını da görürsünüz.
     
  11. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    hayvan beslemek insana sabrı öğretiyor...
     
  12. Okan Tufan
    Çevrimdışı

    Okan Tufan Profesyonel

    Katılım:
    16 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    418
    Beğenileri:
    7
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Darısı benim başıma inşallah

    ST25i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  13. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Profesyonel

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.819
    Beğenileri:
    12
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    oh maşallah :)
     
  14. Mehmet GÜLER
    Çevrimdışı

    Mehmet GÜLER Profesyonel

    Katılım:
    13 Ocak 2014
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    Yozgat
    hadi hayırlı olsun..
    benim yerli çiftlerinde erkek kızgın dişinin keyfini bekliyoruz... vermeyince vermiyo :)))))))))
     
  15. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Profesyonel

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya EREĞLİ
    zamanla veriyo hocam :) biraz bakım biraz sabır etmek gerekiyormuş
     
  16. Vto
    Çevrimdışı

    Vto Guest

    Hayırlı olsun toprağım
     
  17. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Profesyonel

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    konya EREĞLİ
    az önce baktım dişinin kanatlar kuyruk düşmeye başlamıs asırı sekilde kalamar kemiğini tüketiyor
     
  18. ismail baktır
    Çevrimdışı

    bu işin başı zaten sabır bakım+sabır=mutlu son :)
     

Sayfayı Paylaş